FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Svimpis dienasgrāmata
 Pirmdiena 01-04-2024 13:29 5  17

Gandriiz nelaagi sanaaca

Shodien gadiijaas ekstreemaakais manevrs peedeejaa desmitgadee. Cerams, ka Gpunktaa nebuus shizets - bemevee vadiitaajs gandriiz nogalina maati/gruutnieci, 3zvaigznju ordenja kavalieri, 2 seniorus beegljus un 3 iipashi aizdargaajamus gejus.

Pastaasts: celjsh aarpus apdziivotaam vietaam. Leezens labais liikums. 920.liinijas nav, horizntaala apziimeejuma - nav. Citu celjaziimju nav.

Tikko esmu apdzinis paaris seenes kolonnaa, kas vilkaas uz 65..70, jo priekshaa divi auto. Viens nopliisis, otrs to velk trosee.

Paskatos pa kreiso pusi - 2 brauc pretii, paskatos pa labo - aiz tiem 2 tiirs. Kontrolshaaviens - tiirs. Sagaidu 2, 3.kontrolshaaviens pa labo pusi, metu garaam.

Pussekundi veelaak, kad esmu trosee velkamajam gandriiz blakus, jopta - man pretii mauc kuupinators! Nu, laika stukot, no kurienes shis, nav, dzeesos. Sadzeesos, ielecu atpakalj savaa joslaa. Man - laika un vietas daudz, bet pienjemu, ka pretii braucoshais dabuuja stiivas kaajas.

No kurienes vinjsh uzradaas? Izraadaas, tur ir T veida krustojums. Un nav vis kaada 3 maaju izbrauktuve, bet vieteejaa ciema pilnveertiiga iela. Ar ndesmit maajaam fonaa.

Lai buutu jautraak - izbraukshana sanaak no taadas kaa ieplakas. Un auto taads pagaish, smilshu kraasaa.

Tb., staasta moraale.

Es vinju neredzeeju, jo aizsedza abi auto, kas bija sakabee. Vinjsh bija ieplakaa - es vinju iisti neredzeetu jebkuraa keisaa. Un, lai jautraak - max neuzkriitoshaa kraasaa tas auto.

Atpakaljceljaa iebraucu tajaa ielinjaa. Bez variantiem - arii vinjsh mani nevareeja redzeet. Mana miskaste ir zemaaka par latviesha videejaa apparatusu. Un vinjsh bija ieplakaa. Tb., grieza aaraa uz galvenaa celja ar paatliecibu, ka viss gerai. Un te peeksnji viens lido pretii.

Staasta moraale.

Kameer tur skarbas avaarijas nenotiks, diez vai infrastruktuuru salabos.

Avaarijas visbiezhaak notiek tad, ja sasummeejas chupa kritisku kljuudu. Ja kljuudas ir puskritiskas vai to skaits nav kritisks - kaut kaa izdodas izvairiities no lieliem suudiem.

Un side teemas - gan daudzu neauto nemotoru ipashnieku paargalviigaa braukshana (arii tad ja ir 920. Un ziimes par T veida krustojumiem) liidzigos keisos, gan autoparka videejais tehniskais staavoklis.

Un jaa, nojaushu, ka shaadaa keisaa buutu abpuseeja vaina. Paproveeshu J.Vanku vai kaadu citu izkjert, lai pamodelee situaaciju. Interesantaakais, ka OCTA var izdomaat neko nemaksaat nevienam (ir keisi bijushi, cilveeki tad gadiem pa tiesaam vazaajaas).

Shoreiz glaaba konkreetaa auto labaas bremzes un vadaamiiba. Ibo, visi paareejie apstaaklji bija ne labaakie. Ieskaitot strikjii velkamo, kursh shajaa situaacijaa nebija baigais reagjeetaajs, jo brauca bez stuures un bremzhu pastiprinaataajiem, iesiets iisaa strikjiitii.

Jaa, es jau paredzu pareizo pilsonju bljaushanu par - neesi drosh, neapdzen. Tad jautaajums - kur un kad tu vispaar vari buut drosh? Lai buutu drosh, reakcijas+bremzeeshanas lokaa buutu jaabuut redzamiibai + tiirai situaacijai. Pie 90km/h tie ir kaadi 80..100m. Kur tu dabuusi apstaakljus, lai 100 metru radiusaa viss buutu paarredzams? Pat it kaa braucot virteniitee 90% keisu distance ir par mazu. Un pameegjini braukt ar 100m distanci - apdzineeju juura radiis nepaartrauktas avaarijas situaacijas. Es jau nerunaaju par pretiimbraucoshajiem. Tur ir relatiivais aatrums 200km/h un intervaals 2..3 metri!

Katraa zinjaa, man secinaajumu netruukst. Mana cienja pret visa veida izbraucamajiem celinjiem ir tikai pieaugusi. Kaa arii - cienja pret niistaa branda auto elektronikas un bremzhu veiktspeeju. Braucis ar citu auto, es tagad te nefilosofeetu.

Kas par kaisliibaam! O,kas par vienotiibu
citi ieraksti Svimpis d-grāmatā (~95)
Komentāri
DanaL: CSN tomēr rakstīti visiem. Sarkanajam signālam jāieslēdzas bija jāieslēdzas, kad pamanīji "sēnes", neba nu velti viņi tur vilkās, acīmredzot tie saprata, ka redzamīna slikta.
Vispār kretinē šitie kosmonauti, redz, ka kolonna velkās, bet nē, tāds megagudrais mauc garām, un kad bikses pilnas, lien priekšā un visām "sēnēm" aiz viņa jābremzē un jālamā tas kretīns no biksēm ārā.
#1
2024-04-01 16:35
Svimpis: Luuk,deelj taadiem tizlenjiem kaa tu arii veidojas taas kolonnas. Deelj taadaam paargudraam suuda stuumeejaam- suudiigs proekssrats par visaam pupaineem. Dlja osobo tupih paskaidroju: toasti veidoja aizveesturisks mazauto ar senioru pie stuures un 25 gadus vecs buss,kas kuupinaaja peedeejos metrus. Tu piedaavaa visu atlikusho celju vilkties shiem astee? Vinjiem vareetu bisku cits apdziishanas laiks/distance vajadziiga,njemot veeraa,ka mana miskaste liidz 100km/h uzvelk garanteetajaas 4.5 sekundees. Un par CSN - cien maatiite,iespeejams,ka tev probleemas ar uztveri,bet tieshi CSN sheit netika paarkaapts!
#2
2024-04-01 17:54
DanaL: Uzrunas formas un epitetu piesātinājums rāda, ka vizīte pie psihiatra ir nepieciešama steidzīgi.
#3
2024-04-01 18:09
Svimpis: Buchinjas visur!
#4
2024-04-01 18:59
jozolsen: L
#5
2024-04-02 18:50
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.

Eļļa dzesēšanas šķidrumā (13)
Kur meklēt defektu,ja dzesēšanas šķidrumā nokļūst eļļa no kartera,..tas i vecākam WW dīzelītim ??
Krāsa izlīdzinātājs. (7)
Mans suņupuika nesen pamatīgi saskrāpēja manai mašīnai abus sānus. Mašina ir tumši violetā krāsā. Dzirdēju, ka esot ...
Vai 2003g.dīzelim der jaunāka gada stūres reika? (6)
Interesèjoš jautàjums,manam opelim 2003g. diizelim ir beigts stùres mehànisms(Reika),un ...
Kādu ietilpīgu un izturīgu auto izvēlēties? (26)
kāds paziņa uzdeva šādu jautājumu un bija grūti atbildēt... Varbūt kāds var ko ieteikt. Kādu tad auto izvēlēties,lai ir ...
Auto noslāpa pēc brauciena caur peļķi, ko darīt? (16)
Šodien sanāca braukt, kad bija stipri lieti un ielas pārplūdušas.Braucot cauri vienai pančkai( braucu kā mācīts, lēnām ...

Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅