FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Dienasgrāmatas (blogi)

 Mavs_VivaForever,  08-08-2021 22:08 24  63

Tava mīļākā grāmata ?

Šodien mana mīļākā grāmata ir "Mercury Service manual 115 / 135 / 150 / 150 Pro XS / 175 / 175 Pro XS 2, 5 Liter Optimax"

Ļoti aizraujoša un saturīga lasāmviela, 733 lapas, pdf formātā :D

Īsāk sakot - Mērfija likums - Ja nekas cits nepalīdz - Izlasiet beidzot instrukciju ! :)

Tūlīt noteikti atskries "speciālisti" un "eksperti", kas teiks - "Sameklē meistaru, samaksā viņam un viss tev būs ! "

Tikai ... eee ... diemžēl ...

1) diemžēl nav Latvijā tādu speciālistu - Mercury Optimax ir ļoti sarežģīts laivas dzinējs, ko reti kurš pārzina. Esmu Latvijā vairākus tādus "speciālistus" redzējis, dažiem pat maksājis naudu, kas beigās izrādījās zemē nosviesta (jo "speciālisti" tikai bārstījās ar gudrām frāzēm un vienīgais, o mācēja - piestādīt rēķinus) ;

2) Pieturos pie principa - "Ja gribi vizināties no kalna - Iemācies arī ragaviņas vilkt kalnā" - citiem vārdiem sakot - lietojot sarežgītu tehniku ekstremālos apstākļos - pašam arī ir jāpārzina šī tehnika un jāprot ar to tikt galā. Ne vienmēr tādi "speciālisti" būs pieejami.

Bet mums, bet pie mums .... !!! Nostaļģiskas atmiņas
Komentāri
Epifanija: Ak, cik romantiski!
#1
2021-08-08 22:29
Mavs_VivaForever: Cik vārdus no šī ieraksta tu saprati ? :D
#2
2021-08-08 22:39
janisb: Sliktā ziņa - jo modernāks dzinējs, jo sarežģītāk to labot "lauka apstākļos"
#3
2021-08-08 23:00
Mavs_VivaForever: Tas tiesa. Šitie Optimax sērijas dzinēji vispār ir monstri. Vispirms jau - 2taktnieks, bet tāds, kurš pats jauc klāt eļļu. Otrkārt - V6 / 175 hp - diezgan kompakts un jaudīgs. Treškārt - pārsātināts ar elektroniku - praktiski dzinējā ir kompjūters, kurš ir saslēdzams ar visu pārējo kuģa elektroniku un spēj nodot visus dzinēja darbības parametrus ...
Patreiz lasu par DFI .... bljaaa ... trīs degvielas sūkņi, gaisa kompresors un vēl inžektora dzesēšana ar ūdeni .... psc ... man liekās ka nevienai automašīnai nav tik sarežģīta sistēma :D
#4
2021-08-08 23:05
janisb: Inžektoru dzesēšana toč mašīnām nav manīta, godīgi sakot arī jēgu ar šādam procesam neredzu
#5
2021-08-08 23:14
Mavs_VivaForever: Es arī biju pārsteigts - Bet ir ! Ņemot vērā, ka Mercury ir labākie laivu dzinēji pasaulē, tad muļķi jau laikam viņi tur nav :D
Starp citu - dzesēšana laivu motoriem arī izrādās interesanta štelle - te nav tosols, bet gan dzesēšanai tiek izmantots jūras ūdens. Dzesēšanas sistēmas temperatūras ir daudz zemākas, kā automašīnām - vidēji 35-60 grādi (pie 60 jau nostrādā trauksme). Vēl īpašs stāsts - darbības ar šādiem motoriem ziemā :D
#7
2021-08-08 23:20
VECA_PIEPE: "Mercury Service manual 115 / 135 / 150 / 150 Pro"(c)

Emanuellas pakalpojumi-
krūšu apk.m. 115,
gurnu apk.m. 135,
svars 150,
auguma gar. 150,
profesionāle. A kāpēc reklamējas kā no Merkurija, ne no Veneras?

"XS / 175 / 175 Pro XS 2, 5 Liter Optimax"(c)

Smalkas miesas būves, pēc tautības taivāniete vai ķīniete.
2x 175? Abas- gan taivāniete, gan ķīniete,...a kāpēc viņas abas augumā tik garas?
Abas profesionāles.
XS krūštura izmērs.
2,5 L tilpums, tas ir optimālais, ko viņas ir spējīgas izdzert?

Mavs, nu Tev gan ir vēlmes kā Napoleonam Bonaparte,...a žirno Tjebe ņebudjet?!!!
(šokēta, atkrīt augsumpēdus datorsofā)
#6
2021-08-08 23:18
Pārējos 17 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅