|
Iepazīsties
40 lietotāji on-line
92 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
oHo dienasgrāmata
SoulBoil: Paga, paga - gribi teikt ka peec tamtas veiklinjsh vairaka to mantu nevar atgriezt vairumniekiem un taa atgrieztaa manta veiklinjam tad pasham jaacenshas arii paardot taalaak ?! :(
Nu tad jau elementaari var uzriikot sabotaazhas kampanjas kaada grupinja cilveeku ka puse interneta veikalu noies pa burbuli Latvijaa paaris meneshu laikaa ... #1 2009-03-25 15:42 oHo: Ja tā ir pasūtījuma manta, kas nav noliktavā - diezgan reāli, ka tā arī būs. Un pat ja var atgriezt - pēc trīs tādiem gājieniem vairumnieks vai nu pasūtīs to veikalu pa skujaino taku, paaugstinās cenuvai lūgs priekšapmaksu...
#2 2009-03-25 15:58 crossing: nepiekrītu. protams, ka jābūt iespējai sūtīt apakaļ! Un esmu to jau izmantojis! Pasūtīju reiz no ASV, http://www.nationalgeographic.com/ un aizsūtīju atpakaļ tai pat dienā, jo lai arī neesmu kašķīgs, bet prece no bildes atšķīrās, kā diena pret nakti.
NAuda 100% bij atgriezta. Pat ar transportu ;) jo viņiem atgriezu 2x vairāk preces, ko viņi bij man atsūtījuši netīši.. man svešas mantas nevajag arī.. #3 2009-03-25 16:03 puuce_: Bu-bu-bu... Diezi vai tā katrs trešais dara, ka izklaides pēc pasūta preces un pēc tam sūta atpakaļ.
Jebkurā gadījumā salīdzinoši patērētājs ir "maziņš", bet tirgotājs "liels", līdz ar to, ir tikai normāli, ka patērētāja tiesības tiek vairāk aizsargātas. #4 2009-03-25 16:10 Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |