FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Svimpis dienasgrāmata
 Piektdiena 29-08-2025 15:22  9

Varianti par ab

Blatotaajam rizhikam paskaidroshu.

Esoshais dariijums [peec info, kas ir publiski pieejams], man saka:

A. Teoreetiskaa valuaacija [bez papildus bonusiem] pirms/peec raunda = 80/96 mil EUR. Kas ir ljoti pataalu no soliitaa 200..300 mil pesimistiskaa scenaarija un milzu attaalumaa no plaanotaa vismaz 500 mil.

B. Njemot veeraa publiskotaas detaljas, skaidri redzams, ka reaalaa valuaacija "investora" izpratnee bija tuvu 0. Pat ne paardesmit mil. Tieshi tuvu 0.

C. Bez iluuzijaam - pagaidaam noslepenotie ljotaku iires nosaciijumi u.c. nianses ir izteikti izdeviigas "investoram". Taa ir logjika, domaaju, par sho baigaas diskusijas nebuus.

Viss shis kopaa saka, ka IPO ir sapnis bez pamatojuma. Kaa jau mineeju, shis "raunds" situaaciju ir tikai buutiski pasliktinaajis.

Vai ir/bija citi varianti? Jaa un nee.

Var laist uz bankrotu. Var paardot par 1 EUR, ja kaads peerk.

Tas, kas man iisti nav pienjemams - tupa meloshana (sak, 500 mil ir aizdevums, veelaak - samazinam pamatkapitaalu), ntie liidzfinanseejuma raundi, katru reizi apgalvojot, ka tie ir peedeejie, staasti par IPO un neadekvaatu noveerteejumu, pasaakumu tupa atliekot jau reizes 10. Jaa, man der arii ekskluziivs variants - lidsabiedriiba, kas ciesh zaudeejumus, kas sasniedz nomaksaatos nodokljus. Bet, tad pasaakums taa arii jaanoformulee. Jaacelj nauda no saistiitajiem servisiem.

Par kaadiem 10..20 gadiem naakotnee tu te runaa, ja esoeshie "paarvaldiitaaji" situaaciju nekontrolee peedeejos 10 gadus?

Par araabiem n shit - kas tur slikts? Ja kaadam dvieljugalvas deeleenam sheit daama dziivotu un vinjsh gribeetu uztureet savu aviosabiedriibu: skaisti. Vinjsh vismaz to vareetu pacelt.

Shobriid mums ir staasts, ka avosabiedriibas iipasnieks plaano 100 ljotaku floti, bet realitaatee ikdienas paiku iisti nopirkt nevar. Un nav arii briinumstaasta, uz kaa pamata kaut kas mainiisies.

Aviobizness ir skarbs purvs. Veel suudiigaaks kaa nekusteklji kara zonaa.

Kaadas mums/AB ir konkurences prieksrociibas? Kaadas? To vnk nav. Normaalaa biznesa videe ar to arii taalaaka peetiishana/stukoshana beidzas. Punkts.

Papildus iepriekshmineetajam, shis bizness ir ar milzu ieieshanas barjeraam, milzu investiicijaam, skarbu konkurenci globaalaa meerogaa. Ja man buutu poh, cik naudas, shajaa nozaree es neguldiitu ne centa. Tas ir viens no suudiigaakajiem biznesiem ever. Iespeejams, ka saliidzinaams ar kamielju izkaarniijumu tirgoshanu dvieljugalvaam. I to, es balsoju par otro.

Mda Air Baltic - kur Tracers?
Komentāri
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅