FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Dienasgrāmatas (blogi)

 Diversija,  28-11-2011 21:46  108
Zīmoli

Zīmoli

Šodien manās rokās nonāca viens bakalaura darbs, kuru vajadzēja pakoriģēt. Tēma par zīmolu, tā veidošanu, ietekmējošiem faktoriem utt. Kopumā nekā tāda diži interesanta. Bet kaut kur pa vidu manu uzmanību piesaistīja lūk, kas:

...to, kā klients iepazīst uzņēmumu un padara to par savējo var salīdzināt ar to, kā viens cilvēks iepazīst otru cilvēku – pirmatnējās simpātijas vai, tieši pretēji, nepatika, rodas ļoti ātri, tad seko garš un dažādu pārbaudījumu pilns tuvākas iepazīšanas laiks un, visbeidzot, cilvēks ir kļuvis tik tuvs, ka to saprot, tam piedod, zina tā vērtības, domas, atpazīst seju. Līdzīgi ir ar uzņēmuma tēla veidošanu – vērtību iepazīšana ir ilgs un sarežģīts process, kas vainagojas ar panākumiem – zīmols kļūst par savējo. Ja cilvēciskajās attiecībās izkrīt šis tuvākas iepazīšanas periods, cilvēks pazūd, kļūst nemanāms, tas mums aizmirstas un no mums atsvešinās, tiek radītas baumas vai arī par šo personu vienkārši aizmirstam...

Visā šī brīža skrējienā iedvesma no kādas enerģiskas rudmates.

Un tā aiziet tā šejienes godība Galvenais, lai kājas siltas
citi ieraksti Diversija d-grāmatā
Komentāri
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅