ZīmoliŠodien manās rokās nonāca viens bakalaura darbs, kuru vajadzēja pakoriģēt. Tēma par zīmolu, tā veidošanu, ietekmējošiem faktoriem utt. Kopumā nekā tāda diži interesanta. Bet kaut kur pa vidu manu uzmanību piesaistīja lūk, kas: ...to, kā klients iepazīst uzņēmumu un padara to par savējo var salīdzināt ar to, kā viens cilvēks iepazīst otru cilvēku pirmatnējās simpātijas vai, tieši pretēji, nepatika, rodas ļoti ātri, tad seko garš un dažādu pārbaudījumu pilns tuvākas iepazīšanas laiks un, visbeidzot, cilvēks ir kļuvis tik tuvs, ka to saprot, tam piedod, zina tā vērtības, domas, atpazīst seju. Līdzīgi ir ar uzņēmuma tēla veidošanu vērtību iepazīšana ir ilgs un sarežģīts process, kas vainagojas ar panākumiem zīmols kļūst par savējo. Ja cilvēciskajās attiecībās izkrīt šis tuvākas iepazīšanas periods, cilvēks pazūd, kļūst nemanāms, tas mums aizmirstas un no mums atsvešinās, tiek radītas baumas vai arī par šo personu vienkārši aizmirstam... Visā šī brīža skrējienā iedvesma no kādas enerģiskas rudmates.
|