FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
perpetuum_mobile dienasgrāmata
 Piektdiena 06-08-2010 11:22 19  71
Nāk rudens, kļūst vēsāks, un galvā sāk rosīties idejas. Dažas kā tarakāni, bet lai nu tā būtu. Mani dzīvnieciņi :)

Vienvārdsakot, iedvesmojos no tā dienasgrāmatas ieraksta par govs pļekām grīdu mazgāšanai. Nenosodot govs pļekas kā tādas (ar tām pēc kara ārstēja pleirītus, plaušu karsoņus un citas nopietnas saslimšanas), gribas pievērsties pašam mūsdienu biznesa principam.

Bizness ir darbības, lai citus cilvēkus piedabūtu labprātīgi vai ar viltību vai varu atdot savu naudu. Šāda biznesa definīcija, lai arī daļēji amorāla, tomēr ir ļoti mūsdienīga. Kas nav aizliegts, tas ir atļauts, ka tikai nebūtu krimināli sodāms. Tātad, mēs esam brīvi darbības izvēlē.

Ir zināms, ka mūsdienās mārketings jeb prasme pārdot izšķir visu. Nepareizi reklāmēts, taču labs produkts ne tuvu nenesīs tādus ienākumus kā labi reklamēts, bet sūdīgs.

Tāpat ir zināms, ka mūsdienās nav nekādas problēmas kaut ko saražot lēti un pietiekoši labi; problēma ir pārdošana.

Un vēl ir zināms, ka ne tikai vairums cilvēku nespēj loģiski domāt un veikt elementāru analīzi vai informācijas pārbaudi, bet arī ļoti pakļaujas suģestijai un citiem emocionāliem mēsliem, kas sola izklaides, statusu un rezultātu bez piepūles. Pie kam, katra nākamā paaudze kļūst arvien vairāk tendēta uz haļavu, garīgi slinkāka un arvien draņķīgāk izglītota, ir sevišķi dabaszinību un citās eksaktajās jomās.

Šeit lasītājs, domājams, jau ir sapratis, kādas perspektīvas paveras līdzekļos neizvēlīgam, izglītotam un darbīgam naudas pelnītājam. Atliek tikai izvirzīt konkrētās idejas.

Tātad, viena niša ir ekopreces. Cilvēki ir pieraduši pirkt visu tūbiņās un tamlīdzīgi. Viņiem nepielec, ka piemēram, tos pašus zobus var tīrīt kaut vai ar māliem, kas sarakti tuvākajā grāvmalā. Tātad, sarokam spaini ar māliem, ja tie ir labi, vai nopērkam celtniecības veikalā A/S "Lodes" mālu pulveri, 40 kg. Sadalam pa mazām kārbiņām, saceram atbilstošu leģendu (Pokaiņu meža spēka pulveris, kur jau Lāčplēsis gāja pēc zobu pulvera, utt. - jo neķītrāk grēkojam pret patiesību, jo labāk), leģendai atbilstošu un modīgu iesaiņojumu, un prece gatava. Tirgojam par 2x lielāku cenu nekā parastai zobu pastai - citādi cilvēki nejutīsies "īsto mantu" dabūjuši. Grūtāk būs savest kārtībā papīrus, pieradot, ka māli ir nekaitīgi un neizraisa mutācijas, plaušu aizsērēšanu un vēl sazin ko. Var izrādīties, ka valsts nepieļauj mālu nokļūšanu savu pilsoņu ķermeņu dobumos. Taču princips ir lasītājam skaidrs, domājams.
To pašu var izdarīt ar jebkuru nekaitīgu augu vai citu substanci. Piem, tirgot vilkvāļu saķņu pulveri "prāta asumam", vai da jebko citu jebkurai precīzi nedefinētai slimībai.
Galu galā, var jau tirgot pat "sapņu uzlabotāju" - kaut ko, ko piekarināt virs gultas. Lai klients pēc tam pierāda, ka nav redzējis gaidītos sapņus :))) Ja vien cena būs zem lata, daudzi nopirks izmēģināšanai.

Vislabāk ir tirgot nemateriālās preces internetā, jo tā var aptvert plašu auditoriju. Piemēram, jaunu māņticības sistēmu, ar dienas prognozēm un individuālām konsultācijām. Tiesa, būs jāiegulda mārketingā, kamēr visi sapratīs, ka tas ir kaut kas nežēlīgi kruts un nopietns, un tikai lūzeri to neizmanto.

"Krutums" ir vēl viens aspekts, ar  kuru pelnīt. Daudzi grib pierādīt, ka viņiem ir tas, kā citiem nav. Kaut vai smuki ierāmēts sūds. Ja Tev izdosies radīt "kulta preces" statusu savam radījumam, noiets un naudas plūsmas garantētas. Tāpat kā cirvis pakausī, ja klienti sapratīs, ko patiesībā Tu par viņiem domā.

Cilvēki grib ticēt pasakām, jo realitāte vairumam ir pārāk grūta un sarežģīta, līdz ar to neinteresanta. Saceri alternatīvu realitāti, un pasaku mīļotāji Tev atdos pēdējo kapeiku, lai  tikai tur varētu uzturēties, daudz nepiepūloties.

Cik žēl, ka esmu tik godīgs, sirsnīgs un patiess. Citādi jau sen būtu stāvus bagāts :)

Labrīt Baumu koriģējums un reakcija
Komentāri
MAaSA: "Cik žēl, ka esmu tik godīgs, sirsnīgs un patiess."/iz teksta/
Vai tiešām?
Par pārējo ir savas domas.
#1
2010-08-06 11:32
Momo: par reklāmu - jāsāk nopietni piedomāt pie kkādas vecāku apvienības radīšanas, kas no biedru naudām [vai novirzīt kādu daļu nodokļu] reklamētu normālu mājas ēdienu - piemēram, kartupeļus ar mērci. dažkārt mūsdienu jaunatne [bērni un arī pusaudži] ir tiktāl izlaidusies, ka pat nepagaršo, ja māte saka, ka ēdams, bet uzticas tikai reklāmai. :D
#2
2010-08-06 11:53
perpetuum_mobile: Domāju, risinājums ir individuāls un vienkāršāks: iesākumam, no mājas jāizmet televizors. Un tikai tad jāpiedāvā kartupeļi ar mērci.
Lai gan, taisnību sakot, vārīti kartupeļi nav tas labākais. Labāk salātus ar gaļu, vai citādi.
#3
2010-08-06 12:14
mieru_tikai_mieru: P_M, Tu taču vari tirgot to savu godīgumu, sirsnību un patiesību! :) mazos iesaiņojumos un - dārgi! :) tā varētu būt kā fīča pie oho anketas - parādās ikoniņa "P_M godīgums" vai "P_M mīļums"

/10% man - par ideju/ :DD
#4
2010-08-06 12:57
perpetuum_mobile: Nāksies Tevi apbēdināt - visu komplektiņu sabojā patiesība, tad to neviens nepērk :)
#5
2010-08-06 13:59
mieru_tikai_mieru: pārdot pa daļām :)
#6
2010-08-06 14:12
perpetuum_mobile: Nekādi nevaru iedomāties iesaiņojumu...
#7
2010-08-06 15:53
Pārējos 12 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅