|
perpetuum_mobile dienasgrāmata
Otrdiena 23-03-2010 16:23 |
|
64 201 |
Kārtējais vispārinājumsŠķie, kārtējais attīstības cikls ir noiets, un tas saucas "Oho". To spriežu pēc intereses zuduma par šeit notiekošo; ir apmēram nojaušams, kas šeit notiek un ap ko lietas grozās, tipiskās provokācijas un tamlīdzīgi.
Sākumā cilvēks pierakstās Oho dažādu iemeslu vadīts. Iesāk ar to, ka visai naivi atklāj savu dvēseli dažādu citu personu ietekmēm, šad un tad visumā neciešamām. Pēc neilga laika cilvēks nedaudz viļas, jo viņu apmulsina negaidītā viedokļu, un kas ir vēl grūtāk pieņemams, motivāciju daudzveidība. Ja šajā brīdī no Oho neatrakstās, tad pamāzām sāk apgūt spēles noteikumus, vietējo kultūru.
Sākumā tas ir interesanti vai sarežģīti, atkarībā no cilvēka. Taču agri vai vēlu, ja oho joprojām nav pamests, cilvēks kļūst par nosacīti pazīstamu personu šaurā lokā. Sākas ražīgākais Oho locekļa periods, ar intensīvu vēstuļu un viedokļu apmaiņu gan dienasgrāmatās, gan pieredzes apmaiņā, gan personiski.
Tā tas kādu laiku turpinās, līdz cilvēks sāk ievērot, ka gan personiskā sarakste ar nepazīstamiem cilvēkiem, gan komentāri dienasgrāmatās, gan visa pārējā komunikācija noris saskaņā ar grūti definējamu, taču visnotaļ paredzamu struktūru. Tieši šī paredzamība liek zaudēt interesi par komunikāciju virtuālajā vidē.
Iegūt vēstuļu draugus neko nemaksā, joprojām pats grūtākais ir atrast cilvēku ar kuru būtu patiešām reālas simpātijas. Pārmērīgi vieglā iespēja iepazīties padara katru cilvēku lētāku, jo vienmēr ir "piedāvājums", no kura izvēlēties atkal un atkal. Paradoksāli, taču šī izvēles pārpilnība dvē arī pašu "krutāko" prinču un princešu profilus - vienmēr var atrast citus līdzvērtīgus.
Pēdējo trīs gadu novērojumi, kā Oho sabiedrība attīstījusies: 1. Kļuvis vairāk neiecietības. Acīmredzot krīzes ietekmē cilvēki meklē veidu, kā nolaist tvaiku uz citu rēķina un nedabūt pa seju. 2. Dienasgrāmatu ieraksti kļuvuši īsāki un jāsaka, trulāki. Nav, kas raksta, un nav, kas lasa. Cilvēki atradinās lasīt jebko, kas garāks par vienu vidēju rindkopu un sarežģītāks par vienu paplašīnātu teikumu. Ja pirms pāris gadiem te varēja lasīt dažādus pastāstus, ko gandrīz var dēvēt par īsprozu vai pasakām, tagad tādi parādās ļoti reti. 3. Profilos kļuvis daudz vairāk pa pusei vai pilnīgi atkailinātu sieviešu. Acīmredzot tā ir pornogrāfijas ilggadējā ietekme - jaunā paaudze pamazām to pieņem par normu un vienu no konkurences ieročiem. Kails ķermenis principā jau nav nekas nosodāms, teorētiski. 4. Oho paaudzes nomainās apmēram pusotra gada laikā. Ja nevarat atrast neko sev piemērotu pašlaik, pienāciet pēc pusotra gada. 5. Pieredzes apmaiņā nekas nemainās, cilvēki neko nemācās - tie paši muļķīgie jautājumi un tikpat muļķīgas, lai arī reizēm asprātīgas, atbildes. "Viņš teica, ka prezi nelietos, un nolaida manī - ko tagad darīt? Ja pilnmēness, vai man būs bērns?", "Sakiet lūdzu, kā man iepazīties ar sievieti, kur man patīk? Man viņa šausmīgi uzbudina, laikam es viņu mīlu..."
Žetons Tev, lasītāj, ja izlasīji līdz galam. |
SoulCoil: Zhetons Tev ka tik briesmiigi ruupiigi esi analizeejis ! ;)
Drusku piesieshos par dahiem terminiem tikai ...
Nekad neesmu dzirdeejis, ka shinii kontekstaa, kaa Tu te to pielieto, kaads teiktu `nolaida` ... Te vienmeer lieto darbiibas vaardus `salaida` vai `ielaida` ! ;))) #1 2010-03-23 16:29
perpetuum_mobile: Labi, nepiesienies pie sīkumiem. Pamatdoma ir skaidra :) #3 2010-03-23 16:31
evana: kur mans žetons? :) #4 2010-03-23 16:33
pati_vinja: [noliek savu žetonu uz plauktiņa] hm..perp, ir labi:** #5 2010-03-23 16:34
inuce: ......tā viš i gan!...:) #6 2010-03-23 16:35
Pārējos 57 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.
|