FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Dienasgrāmatas (blogi)

 Noodles,  17-08-2008 22:31 8  65
Skatos it kā onlainā kautkādu it kā
uguņošanu. Nu nesanāk ...
Skatos it kā onlainā kautkādu it kā uguņošanu. Nu nesanāk neatcerēties atkal O.Henri. par to, ka jo izvirtušāks režīms, jo vairāk naudas izlieto nevis nabagiem, bet gan pirotehnikai un dižprojektiem. Nu kaukā tā bija "Karaļos un kāpostos". Acu aizmālēšanai, vārdu sakot.
A ar to aizmālēšanu gan jancīgi sanāk. Apmēram tāpat, kā ar reklāmu filmas vidū, kad skaņa jāgriež nost, lai sosedu par pusverķi neizbiedētu laukā no sosedkas... Negribu analizēt visu to drazu, ko mums uztiepj. Slinkums laikam. Vai vienkārši karsts. Bet simptomātiski gan. sevišķi ideja par to,ka nauda nav jāpelna, bet to var paņemt. Nu dikti simptomātiski. Un dikti uzmācīgi.
Nezi - kā ar 25. kadra pētījumiem iekš TV??? Kaut kā nav dzirdēts par pārbaudēm pret zombēšanu. Slinkums laikam. Vai vienkārši karsts. Bet simptomātiski gan.
Valodnieki, HELP!!!Nākošajam zivju... čo ta pēdējā laikā visi kā sadeguši par...
Komentāri
RX5: ja vel iezombētu uz ko vērtīgu.../nopūšas/
#1
2008-08-17 22:33
Noodles: neko jau vērtīgāku par kārtējo kredītu izpļumpēšanai neiezombēs...
#3
2008-08-17 22:48
MoonlightGirl: Kamdelj javeic petijumi, ja jau visiem ir skaidrs, kad tiek veikta iespaidosana??? bet tas ir normali :D
Par reklaamam filmas vidu, ok, nav patikami, bet .... ka savaadak velaties skatiities tv???:)) nesanaks , :D filmas tak arii ir jaiegaadaja,s lai jums paradiitu...
#2
2008-08-17 22:36
Noodles: neiet runa par reklāmu noliegšanu. str;ādājot presē, zinu, ko tās dod un ko ne. Runa iet par skaņas līmeņiem filma/reklāma un 25. kadra varbūtību. Ja jau noliedz ietekmi ar skaņu, ko nevar nemanīt, tad nav ne mazākā iemesla ticībai, ka nedarbojas 25. kadrs...
Nu, plus normāla reklāmas suģestija. bez limitiem. Par GE money utml kredītiem bērnu raidījumu vidū. Audzinām strādniekus, ne?
#4
2008-08-17 22:52
hannaaste: bet...pastāv taču iespēja šos zombēšanas mēģinājumus atpazīt un neuzķerties, nu labākajā gadījumā izturēties kritiski. kritiskās domāšanas tests tā teikt. par naudu- vēl gan neviens nav uzdrošinājies skaļi iebilst, ka reklāma neatbilst naudas saņemšanas iespējām`. vēl otrs ļoti uzskatāms piemērs bija aar alu. teksts tāds "dzīvo viegli", aizmirstot piebilst, "nodzeries arī viegli". nu varbūt tāpēc kritiski izvērtējot, gudrs spēs tam spožajam kareklim piekārt blakus realitāti. a to varbūt par "mudrostj"sauc. īsti nevaru īsto vārdu piemeklēt.
#5
2008-08-17 23:14
Noodles: Nu, es jebkuru reklāmu, pat oriflame utml izplatītājiem, izturos ne tkai kritiski, bet, nebīstos šī vārda, noliedzoši. Līdz šaušanai nav sanācis, bet metis ar /tukšu/ džina pudeli gan esmu. Tiesa, JL aktīvistiem, ne pirātu DVD tirgoņiem. Un nolaidis "Sargtorņa" uztiepējus pāris stāvus pa trepēm. Man priekš šitās publikas durvju starpā demoktarizators /steks/ karājas. Ja uz lūgumu aizvākties neatsaucas ar rīcību, izmantoju. Lai tik ienāk pa durvīm. Mana privāta teritorija, ko gribu, to daru, lai aizsargātu savu privātumu.
A ko - naudas un kredītu reklāma atšķiras no jaunpaaudziešu, krišnapistu u.c. noziedznieku uzvedības? KĀ??? Ar KO????
Ir jau kautkādi noteikumi,kas reklāmām jāievēro. bet nezinu, kas tos un vai kontrolē. Bija noteikts, ka reklāmas nedrīkst būt skaļākas par raidījumu skaņas līmeni. Nu, nu. Un tāpat viss cits. Neesmu fiziķis un nemāku izanalizēt raidījuu frekvences un kadrus, lai gan vispārējos principus zinu. Tāpat, kā neemu psihologs, bet pārzinu vispārējos iedvešanas principus. Labāk ir noliegt visu. principā. Drošāk. Vismaz pēc tiem torņiniekiem mūsu māju nav piemeklējuši arī čigāni... simptomātiski, ne? Var jau būt, ka sutīgs....
#6
2008-08-17 23:28
hannaaste: "drošāk"- redz kur īstais vārds!:))))
#7
2008-08-17 23:33
Pārējos 1 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅