FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
oHo dienasgrāmata
 73 ieraksti
 Izlasē: 20 ieraksti
 Pirmdiena 01-09-2008 11:50 6  110

Ja ir kāda iestāde, kur ļaudis ieviešot kautkādus risinājumus pilnīgi un galīgi nenovērtē to ērtumu no klienta viedokļa, tad tā, manuprāt, ir SEB Banka. Ir jau pierasts regulāri kretinēties par brīnumu vārdā "iBanka", kas izveidots vnk reti muļķīgi un kurā pietrūkst pavisam elementāru funkciju.
Šodien zvanot uz  Klientu atbalsta dienesta bezmaksas tālruni ar diezgan akūtu nepieciešamību - nobloķēt karti, nācās noklausīties veselas piecarpus reklāmas ash trīs valodās. Var jau saprast, ka mārketinga dienests varbūt pat prēmiju dabūjis par jaunatklāto "klientu informēšanas kanālu", bet kaitina tas diezgan ne pa jokam un absolūti nemotivē pieslēgt to SMS vai kādu tur reklamēto banku... :)
Par to, ka "pa tālruni vai internetā jaunu karti pasūtīt nevar, jānāk uz filiāli, jāraksta iesniegums..." (nebrīnīšos, ja palūgs arī pases, dzimšanas apliecības un ienākumu kopš 1895.gada deklarāciju), nemaz nav vērts runāt :)

SMS tops jeb ko tik cilvēki nepamanās... Tāks, īpaši jutīgajiem - nu arī DG...
Komentāri
GarlaikotsLaucinieks: Nekas jau nemainās, vai ne?
/jau labi sen izbijis šīs bankas klients/
#1
2008-09-01 11:52
oHo: Mhm, atcerējos vēl vienu hītu - lai pieslēgtu jaunu lietotāju iBankai, tur bija laikam uzņēmuma valde pilnā sastāvā uz banku jāaizved, parakstu paraugu kartītes un diezinkas vēl jāiesniedz... Beigās pasaka apmēram: nu mēs saprotam, ka tas ir ļoti sarežģīti, labāk lietojiet visi vienu kontu, sakopējiet kodu karti un miers :)))
Lūk nesaprotu, kāpēc Hansabankā pietiek ar vienu iesniegumu...
#2
2008-09-01 11:59
HastaLaVista: hmmm.... mans nupat izgāja tieši tam cauri Hansabankā... (es par lietotāja pieslēgšanu), arī dabūju lietuvieti stiept uz banku, citādi nekā...
#3
2008-09-01 12:02
oxsara: Nedomāju, ka attiecīgas funkcijas tiek prasītas no klienta puses, tāpēc, ka viņiem tur nebūtu ko darīt.
Manuprāt, ja pastāv kaut kādas prasības - tātad konkrētajai organizācijai pastāv iemesls tā rīkoties.
#4
2008-09-01 12:22
artart: Izmantoju SEB privāti. Nu jau laikam gadus desmit. Iespējams, ka zināmas neērtības man aiztaupa labi kontakti pietiekamā līmenī.
Jā, esmu stipri konservatīvs, un visādas elektroniski-attālinātās iespējas izmantoju atturīgi.
#5
2008-09-01 12:31
Hara: mnja, ar iBanku naacaas sastapties tikai vienreiz - pazinja darbaa izdomaaja, ka piesleegs internetbanku - piesleedza - un nu seezh kaa vaarna, bola acis. Es kaa ar piishljiem radnieciigaaks cilveeks un ar internetbanku itkaa vispaar uz Tu, duru klaat un saaku spaidiit pogas :) Paspaidiiju, paspaidiiju, beigaas abi sazvaniijaam jamaas cieniito un visu maksaajaam caur vinja hansanetu ar kodiem pa telefonu :)
#6
2008-09-01 12:47
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅