FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
janisb dienasgrāmata
 Ceturtdiena 01-09-2016 21:00 8  74

patiesā cena

Ledusskapis izmet kļūdu, temperatūras devēja atteiceZvans servisam - cipars = 150eurGoogle pēc detaļas part number veikalos - 40eurAtbilstoša termorezistora cena ~2eurTermoizolācijas uzmanīga noņemšana, sensora izjaukšana, izžāvēsana un notīšana ar labu izoleni, salikšana atpakaļ 20 min + ~50cm duct tape...
šīs vasaras atklājums 1..2 gadi - vegāni
citi ieraksti janisb d-grāmatā (~766)
Komentāri
neko: Nu ja rokas no pareizā gala aug uz ļoti daudz ko var ietaupīt sadzīves lietās:)
#1
2016-09-01 21:33
janisb: Tas vairāk ir stāsts par ražotāju attieksmi - 2eur vērts termorezistors sūdīgā izolācijā tiek tirgots par 40 eirikiem...
#2
2016-09-01 21:40
neko: Nu ja tur to , tad ar servisu jau nenodarbojas ražotāji, bet servisa kantori kas pārstāv apdrošinātāju intereses. Tā ir atsevišķa biznesa nozare. Teiksim LV lielos elektronikas ražotājus pamatā pārstāv "ServiceNet LV" Globālas apdrošinātājiem piederošas korporācijas LV filiāle. Viens, visus lai kādi konkurenti viņi tirgū ar nebūtu.
Visas samudžināts patērētu tiesības vairumā pasaules daļu novedušas pie tā ka servis ir apdrošinātāju biznesa nozare (un nebūt ne maza). Un remonti ir šo kantoru pārziņā .. arī tad ja tas vairs nav apdrošināšanas gadījums. Viņi tad ar diktē cenas tirgū un ražotāja pats tur daudz kas nav atkarīgs. Viņš ir spiests pieņemt spēles noteikumus vai arī nespēs nodrošināt "patērētāju tiesības".

Teiksim rūpnīca kas ražo tos pašu ledusskapjus. Viņi vienkārši ražo ko nu ražo. Cenu veido rūpnīcas cena + garantijas risku apdrošināšana. Vajag 2 gadu garantiju - salīdzinoši lēts apdrošināšanas gadījums. Vajag piecu - ledusskapis būs tas pats, bet apdrošinātāju procents jau daudz lielāks. Tas arī veido dažādās vienas un tas pašas preces cenas atkarībā no reģiona.
Katru reizi kad tiek izdomātas jaunas "patērētāju tiesības" tas ir vēl vien apdrošināšanas risks ko apmaksā pircējs.
#3
2016-09-02 05:12
janisb: Taisnības labad jāpiemin, ka sevisa gadijumā ari transportēšana bija pieskaitīta...
#5
2016-09-02 18:42
aroganis: Bet cik tās detaļas maksāja ebrejā? Nu padzīvotu 2 nedēļas bez auksta alus......
#4
2016-09-02 08:32
janisb: Ebajā tās detaļas maksā 30$
Bet dļa osoba tupih pojasnjaju - pašizmaksa tam termorezistoram ir ~1..2eur atkarībā no kāda detaļu piegādātāja sūta, un problēma patiesībā vispār nebija detaļā kā tādā, bet gan kondensātā slikti izolētajā devēja iekšienē...
Kāda orgāna pēc man būtu jādzīvo 2ned bez auksta alus?
#6
2016-09-02 18:47
Emma45: Tas ir LV bizness. Man arī, katla nomaiņa, kaut ne izpl. trauks, ne sūknis nav jāmaina- 600 eiro. Par ko???????????????
#7
2016-09-02 21:32
Pārējos 1 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅