FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Bazhix dienasgrāmata
 Ceturtdiena 10-09-2015 11:00 36  160

Marketinga pamatuzdevums :)

Izlasīju viena lietotāja ierakstu par sliktajiem oho lietotājiem, kas kļūdas savās (un draugu) bildēs neredz, bet citu uzņemtos fotoatēlus vērtē dranķīgi, un radās sīkas pārdomas :) Tiesa, spiest pogu "atbilde", nebūtu īsti korekti, jo tas ir vairāk komentārs par blakustēmu :)
Pats galvenais marketinga(paldies, romija :)) pamatuzdevums (vēlreiz, paldies :)) ir - padarīt preci iekārojamu. Un ir vienalga, kādā veidā to izdara, skaļi un uzmācīgi to reklamējot, slēpjot un radot intrigu vai vienkārši glīti noformējot :) Pašķirstot šejienes anketas un albumus, tās ne ar ko būtisku neatšķiras no rimi vai elvi reklāmas bukleta, ko katru nedēļu atrodu pastkastītē. Vienīgā atšķirība - viss notiek interaktīvi un "prece" var izskaidrot vai parādīt savas pozitīvās īpašības (Tas gan notiek dažādos veidos. Vai nu kā faktu, ka tādas ir, vai uz kādas neveiksmīgākas preces fona - piemēram, fuet desa pilnīgi noteikti ar savu pelējumu var lepoties uz krievijas siera ar pelējumu fona :))
Tāpēc argumenti - "bet man patīk", "nav jau noteikti jāiet uz salonu bildēties", "paši jūs tādas bildes publicējat" utmldz, neiztur kritiku. Ja es gribu tikt pie "pircēja", man ir jāiepatīkas viņam. Un viss. Tik elementāri. Ja tiešām ir būtiski atrast kaut ko nopietnu (da labi, kaut nenopietnu), pie tā ir nopietni jāpiedomā. Un, iespējams, tiešām jāinvestē salonfotogrāfā, nevis draudzenē ar kameru, lai padarītu sevi redzamāku šajā "katalogā", kur praktiski visiem ir draudzenes ar kameru :)
Kas būtiski - nav jāiepatīkas lielākajai daļai, bet vismaz tik daudziem, lai būtu iespēja pašam izvēlēties. :)
P.S. Ja tas viss tikai lai papļāpātu, tad mierīgi var publicēt miglubildes (apmēram tā kā to daru es :D), likt tās vērtēšanā, albumos vai jebkur citur (kaut līmēt uz tramvaja pieturām :)) un čīkstēt, ka cilvēki, kas kaut ko saprot no fotogrāfijas, tās nolīdzina līdz ar zemi.. :)
P.P.S. Fotogrāfija nav tikai kvalitāte, bet arī saturs. Diemžēl par to ļoti daudzi, ieskaitot mani, aizmirst (izņemot brīžus, kad vajag kādu pakritizēt. Tad es to zinu un pielietoju :)))
Melīgās reklāmas :) Pārdomas..
citi ieraksti Bazhix d-grāmatā (~107)
Komentāri
Vucis: Bet, ja MAN PATĪK, kā es SĒŽU KRŪMOS, tad atsakos saprast, kā citiem tas var nepatikt. Vēl trakāk - viņiem tas liekas smieklīgi. Tas, nudien, ir aizvainojoši! /meklē krūmus, kuros varētu iesēsties/
#1
2015-09-10 11:12
Leda: "Ja es gribu tikt pie "pircēja", man ir jāiepatīkas viņam."
Kuram? Kuriem? Vai tad nav tā, ka vienam patīk māte, otram meita, un kādam var patikt arī krūmbilde? Pat ne visas vislabākās reklāmbildes, arī kvalitatīvai precei, sasniedz mērķi, tāpēc grūti zināt, kāda prece kuram pircējam vajadzīga. Saka, ka katrai precei savs pircējs, arī autiņus ne visi pērk salonos.
#2
2015-09-10 11:27
Bazhix: Ja reklāma nesasniedz mērķi, tad tā nav reklāma :)
Skaidrs, ka var kādam iepatikties ar bildi krūmos, taču tad ir skaidri jāzina mērķauditorija. Un tad nebūs arguments - "bet man pašai patīk", bet "es zinu cilvēkus, kam tieši šādas bildes patīk" :) Skaidrs, ka vienam ir māte, otram meita, bet trešajam dēls (galu galā, moderna sabiedrība :)). Taču bakstīties pa tumsu ar, maigi sakot, dranķīgu bildi, un pārdzīvot, ka kāds to ir korekti novērtējis, līdz ar to atbaidot potenciālos "pircējus", ir diezgan muļķīgi. Manuprāt :)
#5
2015-09-10 11:39
ZarazaMaigaa: Oho, Bazs sācis rakstīt memuārus!:D:D
#3
2015-09-10 11:29
Bazhix: Es, kā izskatās pēc ohuja skaitītāja, esmu veselas 84 reizes kaut ko centies rakstīt :D To vairs nevar uztvert kā sākšanu :)
#6
2015-09-10 11:41
Vucis: Bazam vnk sirds pilna :D
#4
2015-09-10 11:32
romija_: Vajadzētu noskaidrot, kas ir ekonomika.

.. padarīt preci iekārojamu ir marketinga uzdevums.
#7
2015-09-10 11:45
Pārējos 29 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅