|
Iepazīsties
230 lietotāji on-line
78 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Bazhix dienasgrāmata
Vucis: Bet, ja MAN PATĪK, kā es SĒŽU KRŪMOS, tad atsakos saprast, kā citiem tas var nepatikt. Vēl trakāk - viņiem tas liekas smieklīgi. Tas, nudien, ir aizvainojoši! /meklē krūmus, kuros varētu iesēsties/
#1 2015-09-10 11:12 Leda: "Ja es gribu tikt pie "pircēja", man ir jāiepatīkas viņam."
Kuram? Kuriem? Vai tad nav tā, ka vienam patīk māte, otram meita, un kādam var patikt arī krūmbilde? Pat ne visas vislabākās reklāmbildes, arī kvalitatīvai precei, sasniedz mērķi, tāpēc grūti zināt, kāda prece kuram pircējam vajadzīga. Saka, ka katrai precei savs pircējs, arī autiņus ne visi pērk salonos. #2 2015-09-10 11:27 Bazhix: Ja reklāma nesasniedz mērķi, tad tā nav reklāma :)
Skaidrs, ka var kādam iepatikties ar bildi krūmos, taču tad ir skaidri jāzina mērķauditorija. Un tad nebūs arguments - "bet man pašai patīk", bet "es zinu cilvēkus, kam tieši šādas bildes patīk" :) Skaidrs, ka vienam ir māte, otram meita, bet trešajam dēls (galu galā, moderna sabiedrība :)). Taču bakstīties pa tumsu ar, maigi sakot, dranķīgu bildi, un pārdzīvot, ka kāds to ir korekti novērtējis, līdz ar to atbaidot potenciālos "pircējus", ir diezgan muļķīgi. Manuprāt :) #5 2015-09-10 11:39 Bazhix: Es, kā izskatās pēc ohuja skaitītāja, esmu veselas 84 reizes kaut ko centies rakstīt :D To vairs nevar uztvert kā sākšanu :)
#6 2015-09-10 11:41 romija_: Vajadzētu noskaidrot, kas ir ekonomika.
.. padarīt preci iekārojamu ir marketinga uzdevums. #7 2015-09-10 11:45
Pārējos 29 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |