![]() | |||
|
|
Iepazīsties
340 lietotāji on-line
72 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
skarba dienasgrāmata
tracer: mans ieteikums meit..
nekad netici bankaam un valstij naudas lietaas. vienmeer apkraaps tevi.. tev banka noblokees kontu momentaa..peec ieneemumu dienesta zvana..un vareesi nospraagt badaa skaidrojoties.pueraadot ko ieneemumu dienestam. nekad neuzticies shiim iestaadeem divaam. nodoklus maksaa tu vai ne? pie aarsta vari tikt kad saap? visbiezhaak nevari jo valstij kvotu nav.. tikai peec shaada vien gaajiena jaabuut naivam lai ticeetu valstij #2 2025-12-09 14:08 S_65: Jau vismaz 15 gadus šādā veidā bankās klientus neapkalpo. Nevar tur sarunas noklausīties.
#4 2025-12-09 15:37 Flints: Klientu apkalpošana klātienē bankām ir kļuvusi par tik ekskluzīvu pakalpojumu, ka vienkārši riebjas. Uz klātienes apmeklējumu jāpiesakās iepriekš kā vizītē pie nez kādiem augstmaņiem, lai gan paši barojas tīri uz klientu rēķina. Par konta atlikumu procentus neaprēķina. Un ja vēl vēlēsies saņemt kasē skaidru naudu, paģērēs nesamērīgu komisijas maksu, lai gan, protams, turpat pie ieejas atrodas bankomāts. Tiešām jābrīnās, kā viena pakalpojumu nozare var kļūt tik priviliģēta un patērētājiem nedraudzīga...
#5 2025-12-09 16:09 DanaL: 15 ne 15, bet aptuveni tā bija tolaik, kad es vēl strādāju bankā. Un mums, darbiniekiem, bija jāpieslēdz tie elektroniskās saziņas rīki, vēlas to klients vai nē. Jo jau tolaik bija skaidrs, ka tāds bankas filiāļu tikls vairs nebūs nekad. Diemžēl tāds laikmets.
Un jau tolaik bankas tiešsaistē strādāja pārsvarā ar vecāka gadagājuma cilvēkiem, jaunie ienāca paretam. Un galvenais - krāpnieku tolaik bija krietni mazāk. Savairojušies tie ir tikai pēdējos gados, un lai kādu piekrāptu, nav nemaz jāizkāpj no gultas. Krāpšana, tāpat kā klientu apkalpošana, notiek attālināti. Bet bērniem jāpalīdz vecākiem tikt galā ar saviem naudas līdzekļiem, tāpat kā citos ikdienas darbos - atnest/aiznest dažādus smagumus, utt. Varu tikai atkārtoties, laikmets mainās, un ja netiec galā pats, lūdz palīdzību citiem, Cilvēki ir atsaucīgi, galvenais neuzķerties uz draņķiem. Savulaik apmācīju savu mammu un tagad viņa savos 88 gados lieliski tiek galā ar saviem kontiem. Arī kaimiņiem ierādīju. Pensionāriem bija arī iespēja iemācīties darboties ar datoru un saviem kontiem gan publiskā interneta pieejas vietās, gan kaut kādos pensionāriem speciāli sagatavotos kursos. #6 2025-12-09 16:25 DanaL: Nezinu, Flint, kādi iemesli Jums liek apmeklēt banku tiešsaistē, bet man, kopš pati bankā vairs nestrādāju, nav bijis nekādas vajadzības tur iegriezties, Viss notiek attālināti. Piie tam, man tuvāka banka filiāle ir aptuveni 30 km attālumā, mazpilsētas jau sen palikušas bez tām. Un na*igb nav arī vajadzīgas. Ja nu kaut kas tiešām svarīgs risināms, tad to nokārtoju telefoniski.
Vienīgā problēma bija mammai, kad viņa kaut kāda mārrutka pēc izvēlējas saņemt savu pensiju bankā, kuras filiāle pie mums tolaik vēl darbojās. Cita starpā viņai kā autorizācijas rīku iedeva kodu kalkulatoru. Kad jau otrais no tiem uzkārās, mēs nospļāvāmies un pārcēlām pensiju uz banku, kuras internetbankas autorizācijas rīks bija kodu karte. Tagad šī kodu karte ir stingri nošifrēta, un mammucim arī vairs nav vajadzīgi nekādi tieši bankas apmeklējumi. Nav bankas, un pilsētā gaiss tīrāks. #7 2025-12-09 16:39
Pārējos 4 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. | ||||||||