![]() | |||
|
Iepazīsties
100 lietotāji on-line
90 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Svimpis dienasgrāmata
siikaa16: "Lufthansa Group" (zem tā arī var būt cits) tikai 10% akciju dabūn un vietu valdē. Ai, labi! Tā kā akcijas visu laiku tiek bīdītas uz privāto sektoru, tad beigās uzpeldēs onkulis-Šlesers kā lielākais akcionārs.
#1 2025-01-31 02:51 Svimpis: siikaa/siikaa... taatad - ´´nopeerk´´ ´´tikai´´ 10%, bet dabuu vietu padomee [ne valde]. par to jau staasts. ja padomee 3 kadri, viens nu ir vaacieshiem. veto tiesiibas, u.c. labumi. Tikai 10% nopeerkot. Padome nav valde. Tas ir kas pavisam cits. Valdee it Gauss.
#5 2025-01-31 09:12 tracer: viss ir slikti😄😄😄
es turoties pie barankas visus shiitos rail un air baltikus redzu kaa naudas zagshanas mehaanismu agraak varedja zagt no tiltu.biblioteekas.autocelju buuvniecibas nu lielo objektu nav.nav naudas valstij tad nu zagliigaa valdjba zog no shiem diviem mega projektiem summas lielas..kautkaa tak jaazog ir? ne velti uzvareja tramps.tur arii cilveekiem bija noriebushies tie liberaalie demokraati..taa xemokraatijas sisteema izveidotaa taa ka var zagt.visos liimenjos..nenormaala birokraafija es domaaju kapitaalismam..taads kaa tas ir patreiz ir pienaacis gals ekonomika buksee visaa pasaulee.kalitaalisms sevi ir izsmeis gribam to vai negribam bet buus taada puskapitaalisma.pussociaala iekaarta jo privaatais sektors.bankas lielveikali interneta tirgonji utt.visi apzog..jo likumi taadi ka neko nevar padariit vjnjiem. lielas korporaacijas.kuraam finansu resursi lielaakk kaa latvijas valstij ir pienaacis laiks kad valstij bhus jaaiejaucas biznesaa pashi redzat ka mazie privaatie vairs nevar monkureet ar mega korporaacijaam.un nevar milzigos nodokljus maksaat #2 2025-01-31 07:11 tracer: straadaaju pastarpinaati logistikas jomaa
esmu jau staastijis.esmu atbildigs par lielaam materiaalaam veertiibaam.kur noliktavas vertiba reizedm tuvojas miljona veertiibai tur mulki nevar laist.ir jaabuut krampim.nedrikst pieljaht nevienh kluudu.jo tas izmaksaa desmitos tuhkstoshu uzreiz bet runa ne par to muusu logistikas.un ne tikai muusu..arii rietumu valstu shofedi sarunaas atzist ka algas samazinaas.autotranspodtu nav par ko atjaunot.remonteet pat kaa piemeers.shoferi staastija mjusu latvijas finieris.daudz izmanto transporta pakalpojumus.cena nospiesta uz minimaalo praktiski par pasizmaksu stradaa logistikas firmas.tik lai nomaksatu liizjngus lar autk.un algas.kraajas nodkklju paraadi taads luuk biznees latvijaa..joma.kur grozaas liela nauda #3 2025-01-31 07:24 tracer: latvijas mezhi un latvijas finieris faktiski diktee cenas.logistiem
vai tad taa nav atklaata cenu noteijshana? jo ir monopols.ja sasgridies ar latvijas finieri.tev bankrots.jo tev nebuus ko vest.latvijas mezhi nedos tev cirmas. tas liidziigii ja tj dazo xesh un sastridies ar maximu.momentaa bankrots.jk kur tad firgosj savj desu? taa ka faktiskj konkhrences un brjivaas cenas latvijaa neeksistee ir monolols un cenu diktaats jn taapdec razotaaji tur mutes ciet.ja atversi.bankrots vai tad valstij nav jaaiejaucas shajaa situaacijaa? visi bljauj ka tas izniicinaas briivo tirgu sen jau taads nepastaav #4 2025-01-31 07:43 DanaL: Ja godīgi, es arī nesaprotu, kāpēc 10% maksā tikai 14 milj. Tad jau labāk, ja tos būt paņemis kāds vietējais bāleliņš.
1 vieta padomē neko daudz (vismaz sākotnēji) nemainīs. Gausa krēsls gan varētu pašķobīties. #7 2025-01-31 10:09
Pārējos 18 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |