FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
fargo dienasgrāmata
 Piektdiena 28-05-2021 16:13 12  41

par masku nēsāšanu

nadežda žolobak

šeit ir par maskām un to efektivitāti, ukraiņu mikrobioloģe un virusoloģe. sākot ar 8.30 min.

ceru vēl kāds cilvēks dzirdot speciālista sacīto sāks uzdot jautājumus vēl vairāk un meklēs uz tiem atbildes. jo maskarādes bezjēdzība ir tikai viens no aspektiem. ja cilvēkas sāktu ataust līdz kādai pakāpei tiek kompostrēta cilvēku apziņa, šis cilvēks sāks interesēties par citiem virzieniem. un varbūt... varbūt tomēr neļaus pakļaut riskam savu dabisko imūnsistēmu.

nēsā masku? maksā pieci dolāri! Matthew McConaughey
citi ieraksti fargo d-grāmatā (~594)
Komentāri
LaskovijMerzavec: Neko tādu nepateica, kas nebutu zinams.

Maskas neaizsarga no virusa, bet samazina/aiztur pilienus.

Pie tam pilienus uz abaam pusēm.
#1
2021-05-28 18:50
fargo: zināms kas un kam? tas, ka veseliem cilvēkiem nav jānēsā maskas? zināms tas, ka maskas nepasargā no kovida izplatīšanas un nepasargā no inficēšanās ar to? to nezina lielais vairums.
#2
2021-05-28 19:33
VECA_PIEPE: Fargo, Covid ne tikai parastie mirstīgi, bet arī gudr´gudrākie profesori un zinātnieki kā vīrusu maz ir izpratuši.
Es negribu pārāk dziļi izklāstīt to, ko personīgi es pati par šo Pandēmijas farsu domāju- jēgu neredzu lieki stresot par lietām, kurās ko mainīt, esmu bezspēcīga.
Runājot konkrēti par vīrusu, varu teikt tikai to, ka tāds tiešām pasauli terorizē,...jo pērnā gada februārī personīgi pati esmu ar Covid bijusi tet-a-tet, to izslimojot tik smagā formā, ka gandrīz piļčus atmetu pret sauli- nekad iepriekš, visas savas dzīves garumā, nebiju jutusies t´ūdīgāk kā ar šito zarazu.
Fargo, visa pasaule par Covid nejēgā streso tāpēc, ka patiesas informācijas par to ir maz. Pilns internets, viss pasaules preses klāsts, jebkāda veida mēdiji, ta TV ziņas par Covidu vien tikai sprediķo viena iemesla pēc: *SENSĀCIJA!!!* ar ko pārbarot informācijas izsalkušās dvēseles,...kuriem ir pofigs uz patiesi reāliem datiem, viņiem tieši *SENSĀCIJA* treba. Pasaule tiek turēta bailēs,...šīs bailes par Covid visu pasauli arī baro. Acīmredzot, ka kādai nelielam GRUPŅIKAM uz šīs pasaules, ir izdevīgi tas, ka pasaules mirstīgie ir bailēs,...bet ne tiek informatīvi izglītoti par to, kā viņiem "sadzīvot" ar Covid uz Zemes un kā ar to viņiem dzīvot turpmāk- Covids nekur neizzudīs, tas starp cilvēkiem planēs vienmēr, piesakot sevi ik ento skaitu mutācijās.

Piekrītu Laskovija sacītajam. Skaidrs, ka sejas maska neaizsargā no Covid vīrusa maskas nēsātāju,...bet maskas nēsātājs ierobežo vīrusa izplatīšanos, ja viņš ir Covid sasirgušais.
Es piekrītu tam, ka vīrusa Pandēmijas laikā maskas nēsāšana ir pilnīgi cilvēciski pašsaprotama lieta, par ko lieki būtu diskutēt-
ne visiem ar Covid sasirgušajiem vīruss uzrāda simptomus, 40% Covid pārslimo bez jebkādām vai arī niecīgām saslimšanas pazīmēm,...tā paši pat nenojausdami to, ka ir Covid izplatītāji.
#3
2021-05-28 21:59
fargo: cik dziļš tomēr spēj būt dezinformācijas efekts...
piepe, maska neaizsargā nevienu kovid vīrusa gadījumā. ja cilvēks ir slims ar covid un ir nēsātājs, tad maska uz viņa sejas NE - PA - SAR - GĀ apkārtējos? kad tu to aptversi, tikai tad sāksi saprast, kādas pakāpes purgu cilvēkiem baro prātos.

vēlreiz atkārtošu - ja cilvēks ir slims ar vīrusu, tad auduma maska neko nedod, apkārtējie var tikt inficēti ar to pašu varbūtību. jo vīrusa infekcijas maska nespēj apturēt. vienīgās maskas, kas vīrusa izplatību apturētu, būtu hermētiskās maskas ar īpašu gaisa filtratoru, kurās nosegtu arī acis.

tālāk, PVO īpaši norāda, ka veseliem cilvēkiem NAV jānēsā maskas. iemesli, lai veseli cilvēki nēsātu maskas ir tīri teatrāli. un tos tu kā krievu valodas zinatāja vari izlasīt šai saitē>
https://www.who.int/ru/emergencies/diseases/novel-coronavirus-
2019/advice-for-public/q-a-on-infection-prevention-and-control
-for-health-care-workers-caring-for-patients-with-suspected-or
-confirmed-2019-ncov

es par šo visu rakstu tieši tāpēc, lai pēc iespējas kliedētu ar kovid saistītos mītus. mītus, kas kalpo par pamatu bezjēdzīgiem mūsu dzīvi ierobežojošiem mandātiem. brīvību zaudēšanai, kuras vairs nevarēs atgūt.
#4
2021-05-29 09:01
VECA_PIEPE: Par dezinformācijas efektiem runājot un kā tos panāk, ta kam šāds pasākums varētu būt izdevīgs, es jau augškomentā ieminējos.
Forgo, pēc būtības, cik stipri Tu vari būt drošs par to, ka arī Tevis norādītie linki #4, nav sava veida, tjipo dezinformācija?
Par Covid virtuālā vide ir pārbāzta ar linku linkiem...un ik katrs to iepostētājs par savu sniegto informāciju linkos pārliecībā plēš sev kreklu uz krūtīm:
*Arprāts "kādas pakāpes purgu cilvēkiem baro prātos"(c),...tikai manis sniegtie linki nav purga!*

Fargo, par masku nēsāšanas/nenēsāšanas vajadzību Pandēmijas laikā, tūliņ jau būs 2.gadi ripā,...kā inetā visa pasaule virtuāli šūmējas divos flangos sadalījušies,...sava flanga taisnību sludinādami. Es nevēlos atbalstīt nevienu no šiem flangiem. Es nejūtu tam nekādu vajadzību,
jo es šajā lietā rīkojos pēc saviem ieskatiem un mani tie netraucē visas Pandēmijas laikā strādāt, pelnīt naudu, apgādāt sevi un savas vajadzības, kā arī rūpēties par saviem mīļajiem un tuvajiem.

Kamon, nu cik var!!!?
#5
2021-05-29 12:41
fargo: "Par dezinformācijas efektiem runājot un kā tos panāk, ta kam šāds pasākums varētu būt izdevīgs, es jau augškomentā ieminējos.
Forgo, pēc būtības, cik stipri Tu vari būt drošs par to, ka arī Tevis norādītie linki #4, nav sava veida, tjipo dezinformācija?"

uz jautājumu, vai veseliem cilvēkiem vajadzētu nēsāt maskas, pasaules veselības organizācija atbild skaidri un vienkārši:
"nē. pvo nerekomendē masku nēsāšanu veseliem cilvēkiem covid19 uzliesmojumu gadījumā, jo nepastāv datu par to, ka masku nēsāšana spēj apturēt 2019-nCoV izplatīšanos."

tālāk.
"maskas tiek rekomendēts izmantot TIKAI cilvēkiem ar simptomiem, kuri nav hospitalizēti"

"Es nejūtu tam nekādu vajadzību,
jo es šajā lietā rīkojos pēc saviem ieskatiem un mani tie netraucē visas Pandēmijas laikā strādāt, pelnīt naudu, apgādāt sevi un savas vajadzības, kā arī rūpēties par saviem mīļajiem un tuvajiem.

Kamon, nu cik var!!!? Dzēst komentāru "

bet mani traucē! traucē nu jau atklātie mēģinājumi panākt eksperimentālu medikamentu piespiedu lietošanu pat veseliem cilvēkiem, neskatoties uz to, ka naves risks no šo medikamentu lietošanas ir augstāks, nekā naves risks no pašas infekcijas. kamon!
#6
2021-05-29 13:33
VECA_PIEPE: Fargo: "...atklātie mēģinājumi panākt eksperimentālu medikamentu piespiedu lietošanu pat veseliem cilvēkiem,..."(c), Tu par Covid vakcīnu?
Jā, es pilnīgi Tev piekrītu, ka šo vakcīnu var uzskatīt par eksperintālu- ne tās pret vīrusa iedarbība ir riktīgi pārbaudes izturējusi, ne arī tā ir izturējusi pozītīvu iedarbības laiku. Ko darīt? Nu neko nedarīsi, laiks rādīs cik "indīga" vai veselīgi efektīga tā cilvēcei ir. Bet man negribas ticēt tam, ka zinātnieki to izstrādājot ir vadījušies mērķim nobendēt homosapiensus kā radību uz Zemes- šī sazvērestības sludināšanas politika man nav pieņemama.
Jā, es piekrītu arī tam, ka lielākā daļa no Covid Pandēmijas laikā sarīkotajām pret vīrusa drošības pasākumu akcijām,...ir pilnīgs absurts, kas ne tikai pasargā cilvēci no Covid sērgas, bet gan tieši pretēji- valsts vīru bezjēdzīgi pieņemto lēmumu virkne, ir radījusi pietiekami labvēlīgu šīs sērgas izplatīšanos.
(kaut par piemēru: lielveikalu slēgšana vai to darbības ierobežošana,...veicinot pircējiem iepirkties mazajos veikalos ar mazu tirdzniecībai paredzēto platību kvadrātmetros,...tā nodrošinot vīrusa izplatības ierobežašanu.
Varētu par auna pierēm pasmieties, kuriem ienāca prātā ko tik ačgārnu pieņemt likuma vārdā,...ja tas nebūtu tik skumji un šāda ačgārnība netiku uzlikta par pienākumu tautai, riskējot ar veselību, izpildīt likuma vārdā.)

Esmu labprātīgi vakcinējusies un neviens man to nav spiedis darīt,...bet mans mammucis ir atteicies no vakcīnas un neviens viņai to nespiež darīt. Vakcinēties/Nevakcinēties, tā ir katra paša brīvprātīga izvēle,...tā arī medikamentu lietošana- neviens un nevienam nevar ar varu piespiest lietot ta jebkāda veida medikamentus. Nav tāda likuma!
#7
2021-05-29 14:39
Pārējos 5 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.

Kas ir radiācijas polineiropātija un kā to ārstēt? (1)
Man uzstādīja diagnozi G 62.8
insults (32)
kā sevi pasargāt no šīs "gadsimta" slimības. vai kā mazināt riskus uz to? kādi procesi veicina, kas ietekmē insulta ...
Kā atiet no plosta? (38)
Kā atlabt, lūdzu padomu, nedēlu dzeru....
Kas ir čaga [berzu piepes] tinktura? (12)
Interneta pasutiju berzu piepes izstradajumu ko razo Kreviija Befunginu. Man atsutija ,bet man atsutija Caga [berzu ...
Infrasarkanas saunas (12)
Sveiciņi! Vai kāds ir dzirdējis kaut ko sliktu par infrasarkanajām saunām? Reklāmas bukletos tā smērē, it kā tas būtu ...

Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅