![]() | |||
|
Iepazīsties
170 lietotāji on-line
82 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Dienasgrāmatas (blogi)
Cerinju_Peeteris: sjis laPs :D
[kaut gan pats arii ne iipasji panesu paliidzeetaajus veikalos .. tu cilveeks jau taa esi paarvareejis sevi un ienaacis .. [ciest nevaru iepirksjanos]] #3 2019-01-23 20:28 Streelniece: Mums ir aizliegts klientu ignorēt. Ja klients saka "Nē, paldies", tad liekam svētu mieru.
#5 2019-01-23 20:31 Jurijs55: tik un tā turpini laipni jautāt klientēm, "´kas mulsi vērās apkārt", tas taču ir tavs darbs - nākoša noteikti būs laipna un pateicīga
#6 2019-01-23 21:13 jozolsen: Bieži ienākot veikalā jau laicīgi saku; ekskursants. Es pats zinu ko man VAJAG un ko gribu. Nejaukt secību. Un tikai tad ,ja ir nepieciešams, komunicējos ar tirgotājām.
#7 2019-01-23 21:38
Pārējos 7 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |