![]() | |||
|
Iepazīsties
40 lietotāji on-line
68 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Dienasgrāmatas (blogi)
UgunskuraKurinatajs: Tā ir pēcreklāma. Kas, starp citu, labi strādā, lai atgādinātu par nākamā gada pasākumu. Katrā gadījumā, Positivus marketings var rīkoties kā vien vēlas. Kaut kruķīt to visu gadu.
Lūk, kādu efektu dod Pasažieru Vilciena, Latvijas Dzelzceļa, Rīgas Centrāltirgus reklāmas - man ir LIELS jautājums. Piedevām, tie reklāmas ruļļi pusminūtes garumā... #1 2014-07-27 10:35 ingviirbin_de_troll: Moš...nemaz nākamgad nenotiks:)) Hmmm...pēcreklāma 12mēn garumā:))
PV, LDZ un citi "monstri" ar nekontrolētu valsts budžetu, kurā ir viena mistiskā pozīcija - "marketings"......ir obligāti nauda jāiztērē, savādāk nākamajā budžetā "ieliks" mazāku summu... Kā arī uz šīm reklāmām var "nopelnīt". Peļņa un "otkats" šajā gadījumā....sinonīmi:)) #3 2014-07-27 10:59 Ton_Etoile: Tas ir atgādinājums par festivālu tai sabiedrības daļai, kas nevar atcerēties, ka tāds bija :D
#2 2014-07-27 10:42 ingviirbin_de_troll: :))) ar zemtekstu - Brauc nākamgad arī! Moš, kko atcerēsies!?:)))
#4 2014-07-27 11:03 neko: Es atkal nesaprotu kāda vispār jēga skatīties TV (pirms mēneša mēģināju - ilgāk par 20 min neizturēju). Pat oho sēžot ir iespēja izvēlēties ko lasīt un ko ne... TV tas ir kas līdzīgs variantam piespiedu kārtā lasīt visu šeit sarakstīto.:)
#5 2014-07-27 15:58 Ton_Etoile: Vispār man domāt, ka tas zemteksts ir biku citādāks, jo TV šķiet vairāk skatās pensionāri. Nu ko, gaidīsim nākamā gada programmu :)
#7 2014-07-27 17:47
Pārējos 4 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |