![]() | |||
|
Iepazīsties
320 lietotāji on-line
80 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Dienasgrāmatas (blogi)
inuce: ...nja..sajūtas līdzīgas- reklāma varena, bet ko skatīt ne-kas-īpašš...par klausīšanos vispār nerunāsim...:D)...futūriskas skaņas...
vismaz porcelāna muzeju bez maksas varēja apskatīt! #1 2011-09-11 09:15 izveele_moraalaa: nu :) es gāju pēc plāna. Botāniskais dārzs man patika, Kalnciema ielas kvartāls bija patukšs. Anglikāņu baznīcas mūziciņš patika, Spīķeri patika. Līdz VEFam tā arī neaiztiku. bet jā, tā vienkārši klīstot un baudot tas tiešām būtu bijis parasts sestdienas vakars ar tematisku pasākumiem pilsētā "savējiem"
#2 2011-09-11 11:18 dogville: ...man kārtējo reizi likās,ka bija interesanti tikai tiem,kas tur "bija iekšā"...jaunībā ar mākslas lietām saistīta jaunatne ko tādu rīkoja,tolaik pa kluso,savam priekam un saprašanai...
#3 2011-09-11 11:23 dogville: Reklāma gan bija profesionāla!:))tādus palagus uzskricelējuši,ka stunda študējot pagāja....
#5 2011-09-11 11:28 izveele_moraalaa: ..Tev lielā mērā taisnība! pasākumus varēja pieteikt jebkurš interesents, tāpēc daudz kas izskatījās kā taisīts, lai būtu interesanti pašiem un tādiem kā paši, bet citas lietas - vienkārši, lai rastos sajūta, ka kaut kas notiek.
bet visādi citādi modernajai mākslai laikam ir nepieciešams vidutājs starp tās radītājiem un baudītājiem. #6 2011-09-11 11:30 orange: iespējams esmu neattapīga, bet nesapratu pasākuma jēgu pat no profesionālās reklāmas
#7 2011-09-11 11:32
Pārējos 3 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |