![]() | |||
|
Iepazīsties
330 lietotāji on-line
90 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Dienasgrāmatas (blogi)
Dzhana___: Mūsu seriāls- nezinu, kā to sauc....KAUNS!!!! Vai kultūrā un mākslā vairs nav kur Ielikt naudu???:((
#1 2011-06-27 00:36 Noodles: Kultūrā, vismaz tās nopietnajā nozīmē, naudu, šķiet, neliek, bet iegulda... reklāmā, kā rādās. Vai ar cerību uz nodokļu atlaidēm. Ja jau patiesi ieguldītu - kaut nedaudz, gan jau uzrastos kāds "pērkoniņš", kāds nekomerciāls kinogabals utml.
Bet visādus "serijāļus" (arī nezinu, kā tādus sauc, jo bez nožēlas nespēju noskatīties pat reklāmas atvēmumus), dēvēt par skatuves mākslu būtu apmēram tāpat, kā masu popsas sintezētās 2 taktis par nopietnu roku... :(( Protams, var man oponēt ar pašmāju spēļu magnāta piemēru, kurš ko neko atmet vismaz operai utml., - bet reti izņēmumi tikai apstiprina skumjas likumsakarības. #2 2011-06-27 00:49 Dzhana___: Es piekritu TEV. Bet daudziem Aizmiglo realitāti Auseklītis pie krūtīm / kultūras baudītājiem/
#3 2011-06-27 01:08 Mel_lene: Hmm. Nu ar iespēju garām palaišanu jau esam traki slaveni un ni vella nemācamies no savām kļūdām... Nu jā, katru reizi jau kļūdās kāds cits...
Es savā naivajā optimismā tomēr teiktu, ka tik labi filmās jau zinām no galvas ainas un tekstus, ka jebkurš lieks reklāmas iestarpinājums, rada diskomfortu un vēlēšanos izgāzt visu sašutumu par karogu un valdību utt., utm., vtm. Zināma taisnība, ka vienmēr, bet vai īstais iemesls sašutumam? Pasmaidi! :) #4 2011-06-27 20:28 Noodles: To, ka reklāma ir TV (un ne tikai) dzinējspēks un teju vienīgais vērā ņemamais masu mēdītāju finansējuma avots, es zinu ļoti labi. Tomēr tekstu "Filmu jūs skatāties, pateicoties XY bankai" es varu uztvert tikai un vienīgi kā apvainojumu gan sev, gan filmas veidotājiem, nevis reklāmu.
Nebūtu tā banka kautko sapiķojusi - un kas tad notiktu - vai nu gluži TV neko tā arī nerādītu? Būtu mella bildīte ekrānā?? Starp citu, ja nu kādam būtu jāsaka paldies par iespēju vērot kaut tos pašus "Vella kalpus" - ja neskaitam uzņemšanas kolektīvu, režisoru un aktierus, protams, tad to, vairāk par jebkuru no finansu iestādēm tomēr ir pelnījuši: a) PSRS un LPSR Kultūras ministrijas; b) r/a "Gosfiļm" un "Kino Rīga" c) Galvenā Literatūras pārvalde ("Glavļit") jeb cenzūra; c) PSKP un tās ģenerālsekretārs, biedrs Leonīds Iļjičs Brežņevs, personīgi! :D Bet ne zviedru, ne - jo vairāk - pašmāju naudas mijējiem nekāda sakara ar demonstrētajām kultūras vērtībām nav. #5 2011-06-27 20:50 Mel_lene: Tad uzskatīsim to vienkārši par neveiksmīgu reklāmu. ;) JO MEDIJI VISPĀR IR KAŠĶA CĒLĀJI. Reizēm uz pilnīgi gludas vietas...
#6 2011-06-27 20:57 Noodles: Veiksmīga, neveiksmīga - runa ir par attieksmi.... un tā ir simptomātiska. Mums esot jājūtas pateicīgiem.
Bet mēdiji, ja jau karināt tiem kādu šiltīti, drīzāk pieskaitāmi kašķa izplatītājiem, ne cēlājiem. Tādi līķu tārpi un maitēdāji vien šie ir. :)) #7 2011-06-27 21:51
Pārējos 6 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |