FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Dienasgrāmatas (blogi)

 evana,  12-03-2010 14:40 40  89

vot, sacēlās jautājums

Vai tiešām klientam vienmēr ir taisnība un vai klients ir dievs? Un, ja nu man tagad liek piekrist absolūtām muļķībām tikai tāpēc, ka klientu pārstāvošā puse domā citādi nekā es? Un vai tiešām man jābūt sliktākam/nezinošākam/nekompetentākam darbiniekam tikai tādēļ, ka esmu jaunāka par attiecīgo klienta puses darbinieku? Savā jomā esmu zinoša, arī izglītība ir atbilstoša un pieredze - pietiekama (kaut gan ir virzieni, kuros vēl augt un augt), taču kādēļ man jāpiekrīt aplamiem apgalvojumiem tikai tādēļ, ka "klientam vienmēr taisnība" un kā jamais teiks, tā būs...? Varu jau pārkāpt sev pāri un mīļā miera labad pieņemt "klienta taisnību", taču nekādi nesapratīšu, kādēļ man tas jādara... Te jau ir runa par principiem un pat sava veida diskrimināciju...
atkal grāmata vot...
Komentāri
svdiena: Droši vien psihologijas un mārketinga speciālisti zina vairāk kā mēs. :) Nesen kuros-klientu apkalpošanas serviss- pasniedzēja apgalvoja, ka domstarpību gadījumā ar klentu, jāpasauc augstākstāvošs darbinieks, kas nokritizēs/tb-nolamās/ darbinieku klienta klātbūtnē! :( Klientam šajā situācijā vajadzīgs "cirks" un viņš no iestādes vai tirdzniecības centra aizies apmierināts un atgriezīsies vēl un vēl! Klientam vienmēr taisnība! :(
#1
2010-03-12 14:51
evana: Publiska viena vai otra darbinieka kritizēšana nav iespējama, jo saziņa ar klientiem un visiem viņu pārstāvjiem notiek elektroniski. Varbūt tā arī ir lielākā problēma, jo nav iespējams "izskaidroties" aci pret aci...:)
#3
2010-03-12 14:55
violinn: Un kas Tev svarīgāks? Savs princips vai vēlamais galarezultāts?
#2
2010-03-12 14:53
evana: Citā gadījumā es teiktu, ka galarezultāts, un mierīgu sirdi piekāptos, taču šoreiz tieši galarezultāts ir atkarīgs no viena vai otra principiem. Lielākoties komunikācija notiek vienā virzienā, tb., mums jāpieņem tikai tas, ko klients vēlas, savukārt, neviens neklausās (un, šķiet, nemaz nevēlas klausīties) sakarīgos un pamatotos pretargumentos. Tipa, es esmu klients un man tā vajag, un pofig par pārējo... Iekš tā jau ir tā problēma...
#5
2010-03-12 14:58
lapsigaa: vienu savu klientu paarmaaciijaam sekojoshi. peec "klientam vienmeer taisniiba"programmas izpildes, noskaidrojaam bosa viedokli shai jautaajumaa un , dabuujushas zaljo gaismu, piezvaniijaam klientam, staadiijaamies priekshaa un paluudzaam savienot ar departamenta vadiibu. trubas otraa galaa radaas manaams satraukums un pastulbi jautaajumi par teemu- "a ko jums no vinja vaiJG"?
uz ko tika atbildeets,ka mums, ar nozeelu, ir uznaakusi veelme paartraukt sho burviigo turpmaako sadarbiibu un mees veelamies par to informeet attieciigaa departamenta vadiibu, kas ir tikai logjiski, jo shis vaards figuree uz chekiem.
trubas otraa galaa aizsala kanalizaacijas trubas un muus neveikli paluudza uzgaidiit, uz ko mees atbildeejaam, ka mums nav laika gaidiit, jo citi klienti shobriid gaida uz mums un pateicaam,ka veelamies turpinaat sarunu tikai un vieniigi ar departamenta supervaizeri vai menedzeri.

peec 2 stundaam...

neveiklaas balss vietaa ar mums runaaja cita, tik pat apstulbusi balss no graaamatvediibas departamenta un neprasmiigi teeloja neko nezinoshu par darbinieka patvalju. uz ko sanjeema jautaajumu- vai departamenta menedzeris,kursh paraksta chekus , tieshi par taam darbiibaam, kuras veicis nekompetentais darbinieks, arii par sho neko nezin? un paluudzaam savienot ar vinju.

peec stundas....

piezvaniija menedzeris, atvainojaas un pateica,ka turpmaak, ar vinja darbiniekiem probleemu nebuushot un tie buus zemaaki par zaali.

pagaajis gads un ,cik man zinaams, mani ex koleegas izbauda shii zvana augljus veelaizvien. :)
#4
2010-03-12 14:57
Olivia_es: viss atkarīgs no tā, par kādām summām un cik liela mēroga rupjībām ir runa. bet būtībā arī es darbinieku, kurš nespēj pārkāpt pāri sev tādā brīdī, uzskatu par sava darba neprofesionāli. bet klientu cilvēciski par idotu, protams :DD
#6
2010-03-12 15:00
svdiena: Ai, evana, neņem galvā...5diena tak, forši relaksējies un pirmdien atkal viss būs forši! :)
#7
2010-03-12 15:03
Pārējos 33 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅