![]() | |||
|
Iepazīsties
330 lietotāji on-line
82 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Dienasgrāmatas (blogi)
svdiena: Droši vien psihologijas un mārketinga speciālisti zina vairāk kā mēs. :) Nesen kuros-klientu apkalpošanas serviss- pasniedzēja apgalvoja, ka domstarpību gadījumā ar klentu, jāpasauc augstākstāvošs darbinieks, kas nokritizēs/tb-nolamās/ darbinieku klienta klātbūtnē! :( Klientam šajā situācijā vajadzīgs "cirks" un viņš no iestādes vai tirdzniecības centra aizies apmierināts un atgriezīsies vēl un vēl! Klientam vienmēr taisnība! :(
#1 2010-03-12 14:51 evana: Publiska viena vai otra darbinieka kritizēšana nav iespējama, jo saziņa ar klientiem un visiem viņu pārstāvjiem notiek elektroniski. Varbūt tā arī ir lielākā problēma, jo nav iespējams "izskaidroties" aci pret aci...:)
#3 2010-03-12 14:55 evana: Citā gadījumā es teiktu, ka galarezultāts, un mierīgu sirdi piekāptos, taču šoreiz tieši galarezultāts ir atkarīgs no viena vai otra principiem. Lielākoties komunikācija notiek vienā virzienā, tb., mums jāpieņem tikai tas, ko klients vēlas, savukārt, neviens neklausās (un, šķiet, nemaz nevēlas klausīties) sakarīgos un pamatotos pretargumentos. Tipa, es esmu klients un man tā vajag, un pofig par pārējo... Iekš tā jau ir tā problēma...
#5 2010-03-12 14:58 lapsigaa: vienu savu klientu paarmaaciijaam sekojoshi. peec "klientam vienmeer taisniiba"programmas izpildes, noskaidrojaam bosa viedokli shai jautaajumaa un , dabuujushas zaljo gaismu, piezvaniijaam klientam, staadiijaamies priekshaa un paluudzaam savienot ar departamenta vadiibu. trubas otraa galaa radaas manaams satraukums un pastulbi jautaajumi par teemu- "a ko jums no vinja vaiJG"?
uz ko tika atbildeets,ka mums, ar nozeelu, ir uznaakusi veelme paartraukt sho burviigo turpmaako sadarbiibu un mees veelamies par to informeet attieciigaa departamenta vadiibu, kas ir tikai logjiski, jo shis vaards figuree uz chekiem. trubas otraa galaa aizsala kanalizaacijas trubas un muus neveikli paluudza uzgaidiit, uz ko mees atbildeejaam, ka mums nav laika gaidiit, jo citi klienti shobriid gaida uz mums un pateicaam,ka veelamies turpinaat sarunu tikai un vieniigi ar departamenta supervaizeri vai menedzeri. peec 2 stundaam... neveiklaas balss vietaa ar mums runaaja cita, tik pat apstulbusi balss no graaamatvediibas departamenta un neprasmiigi teeloja neko nezinoshu par darbinieka patvalju. uz ko sanjeema jautaajumu- vai departamenta menedzeris,kursh paraksta chekus , tieshi par taam darbiibaam, kuras veicis nekompetentais darbinieks, arii par sho neko nezin? un paluudzaam savienot ar vinju. peec stundas.... piezvaniija menedzeris, atvainojaas un pateica,ka turpmaak, ar vinja darbiniekiem probleemu nebuushot un tie buus zemaaki par zaali. pagaajis gads un ,cik man zinaams, mani ex koleegas izbauda shii zvana augljus veelaizvien. :) #4 2010-03-12 14:57 Olivia_es: viss atkarīgs no tā, par kādām summām un cik liela mēroga rupjībām ir runa. bet būtībā arī es darbinieku, kurš nespēj pārkāpt pāri sev tādā brīdī, uzskatu par sava darba neprofesionāli. bet klientu cilvēciski par idotu, protams :DD
#6 2010-03-12 15:00 svdiena: Ai, evana, neņem galvā...5diena tak, forši relaksējies un pirmdien atkal viss būs forši! :)
#7 2010-03-12 15:03
Pārējos 33 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |