FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
oHo dienasgrāmata
 73 ieraksti
 Izlasē: 20 ieraksti
 Trešdiena 25-03-2009 15:36 5  149
Es sūtu atpakaļ somu...

Es sūtu atpakaļ somu...

Pilnā sparā rullējas kārtējā ES kampaņa "Runā droši" ar laisko reklāmu "Es sūtu atpakaļ jūsu somu!". Mērķis jau diži cēls - aizstāvam patērētāja tiesības un atgādinām, ka internetā nopirktu mantu 14 dienu laikā var atgriezt pārdevējam bez paskaidrojumiem (un saņemt naudu atpakaļ, protams).

Tikai kā parasti, viena tiesības ir otra apgrūtinājums. Diezgan grūti iztēloties, kur mazajam interneta veikaliņam likt to 1000 latu vērto, speciāli pasūtīto foto objektīvu, kurš pircējam vienkārši neiepatikās.

Jau dzirdu mūsu saticīgās tautas rejas: "a kas man par daļu, pareizi ir, lai tie buržuji cieš un maksā!". Bēda tāda, ka pārdevējam šos [potenciālos] izdevumus jāiekļauj kur - pareizi, citu preču uzcenojumā. Un rezultātā kā parasti: apzinīgie (kas rūpīgi izpēta, vai tieši šo preci viņam vajag) maksā par nekaunīgajiem (a kas man, pasūtu, nepatiks - sūtu atpakaļ). Tāpat kā gatavojamies visi maksāt par dažu ņemtajiem kredītiem, tāpat kā veikalā piemaksājam par nočieptajiem/saplēstajiem produktiem...

Tās ir mūsu tiesības.

Viltotais zaķis SMS tops jeb ko tik cilvēki nepamanās...
citi ieraksti oHo d-grāmatā (~73)
Komentāri
SoulBoil: Paga, paga - gribi teikt ka peec tamtas veiklinjsh vairaka to mantu nevar atgriezt vairumniekiem un taa atgrieztaa manta veiklinjam tad pasham jaacenshas arii paardot taalaak ?! :(
Nu tad jau elementaari var uzriikot sabotaazhas kampanjas kaada grupinja cilveeku ka puse interneta veikalu noies pa burbuli Latvijaa paaris meneshu laikaa ...
#1
2009-03-25 15:42
oHo: Ja tā ir pasūtījuma manta, kas nav noliktavā - diezgan reāli, ka tā arī būs. Un pat ja var atgriezt - pēc trīs tādiem gājieniem vairumnieks vai nu pasūtīs to veikalu pa skujaino taku, paaugstinās cenuvai lūgs priekšapmaksu...
#2
2009-03-25 15:58
crossing: nepiekrītu. protams, ka jābūt iespējai sūtīt apakaļ! Un esmu to jau izmantojis! Pasūtīju reiz no ASV, http://www.nationalgeographic.com/ un aizsūtīju atpakaļ tai pat dienā, jo lai arī neesmu kašķīgs, bet prece no bildes atšķīrās, kā diena pret nakti.
NAuda 100% bij atgriezta. Pat ar transportu ;) jo viņiem atgriezu 2x vairāk preces, ko viņi bij man atsūtījuši netīši.. man svešas mantas nevajag arī..
#3
2009-03-25 16:03
puuce_: Bu-bu-bu... Diezi vai tā katrs trešais dara, ka izklaides pēc pasūta preces un pēc tam sūta atpakaļ.
Jebkurā gadījumā salīdzinoši patērētājs ir "maziņš", bet tirgotājs "liels", līdz ar to, ir tikai normāli, ka patērētāja tiesības tiek vairāk aizsargātas.
#4
2009-03-25 16:10
Merkurija: Un kura no taam esi Tu?
#5
2009-03-25 16:12
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.


Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅