FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Dienasgrāmatas (blogi)

 Mavs_VivaForever,  24-02-2023 12:26 12  43

Pārdomas par [maniem] ceļojumu aprakstiem

Kaut kur ap 33-35 gadiem dzīvē šis tas pamainījās. Nu piemēram - izšķīros, iegādājos nekustamo īpašumu uzņēmumam, sāku attīstīt biznesu u.t.t. Līdz tam biju tāda labi apmaksāts "ofisa planktons" - nauda nāca viegli, kreņķu nekādi. Tulamoram pietika, septītajiem bembjiem arī, par meiteņu uzmanību nevarēju sūdzēties.

Sapratu, ka vajag ko vairāk. Nē, "dīvānpirdējs" neesmu bijis nekad. Jau bērnībā vilka uz visādiem "piedzīvojumiem" par kuriem šodien maniem vecākiem būtu atņemtas vecāku tiesības, uz notikuma vietu izsaukta ātrās reaģēšanas vienība un sapieri bet ar mani nodarbotos bērnu psihologs :D

Kopš 9 gadu vecuma - burāšanā, 12 gadu vecumā pirmās jahtu vadītāja tiesības (aiuto tiesības - tikai divdesmit piecos gados), kopš 13 gadu vecuma - uz kreiserjahtām - a tas nozīmēja, ka mēdzu pazust jūrā uz 3-5 vai vairāk dienām. Bet laika prognozes toreiz zīlēja kafijas biezumos, par mobilajiem telefoniem pat fantastikas filmās nerādīja, pat normāli radiosakari bija ekskluzīvs. Da ar tiem reāli varēja sazināties tikai ar lielajiem kuģiem vai robežsargiem. Īsāk sakot - piedzīvojumi patika un toreiz bija daudz plašākas iespējas "izvērsties".

Nu bet atgriežamies pie manas "30gadnieku krīzes" - Sapratu, ka negribu būt "ofisa planktons" un man vajag ko vairāk. Tā sanāca, ka realizējās mans sens sapnis par jūras dzīļu iekarošanu :) (bērnībā mīļākā grāmata - "20.000 ljē pa jūras dzelmi"). Sāku nodarboties ar daivingu. Tas automātiski uzreiz noveda pie Ēģiptes - jo tā mums ir tuvākā daivinga vieta ar augstāko price / performance rādītāju. Bija mēneši, kad pamanījos uz turieni aizlidot pat 2x. Bet nu kādi 3-4 lidojumi gadā turp - tā tolaik bija norma. Varētu teikt, ka tā bija mana pirmā "eksotiskā pieredze". Iepazinu šo valsti "no otras puses" un iepatikās viņu kultūra. Mazliet palasīju arī islāma ideoloģiju, lai saprastu, kas tur ir.

Paralēli tam, man ir kāds labs draugs, kuram ļoti patika ceļot ar auto. Nu toreiz mums nebija ne kemperu, ne karavānu, braucām vienkārši ar vieglajiem auto. Tā tāda savdabīga izklaide, bet man patika. Nedēļu dzīvojies pa auto, ja sanāk - pārnakšņo kādā viesnīcā, nomazgājies normāli. Bet nākošo nakti - teltī vai vispār atomašīnā. Pārtika līdzi dažādu konservu un sauso paku veidā. Toties atšķirībā no lidmašīnas, šāds ceļojuma veids dod lielāku mobilitāti, neesi piesaistīts kaut kādam plānam vai grafikam un arī redzi daudz vairāk. Centos lai mašīnā ir vēl kāds šoferis (biežāk tā bija "šoferiene"), kam arī patīk lieli gabali ar auto. Pa 1000-1200 km dienā - tā bija norma. Tā tika apceļota visa Baltija, Skandināvija, liela daļa Eiropas. Ārzemēs satiktie tūristi brīnijās - kā jūs tā - ceļojiet ar vienkāršiem (pareizāk sakot - pat ne vienkāršiem, bet luksusa klases) auto tādus gabalus ? Priekš tam taču ir kemperi ! Bet tos mēs vēl toreiz nebijām atklājuši :)

/turpinājums sekos/

Pārdomas par ceļojumiem - 2 Vēl te priekš COVIDiotantēm :D
citi ieraksti Mavs_VivaForever d-grāmatā
Komentāri
lielpupe: luksusa klases auto - tas skan iespaidiigi :D visu cienju par apkaart klendereeshanu, bet ´´daivings Eegjipteee´´ - nu, tas ir iz seerijas ´´divas stundas njestikovkas´´. Bet, luudzu nepaarprast, es esmu nedaudz paziistams ar niistaa brenda auditoriju, pontu un stila noziimi neveerteeju zemu :D
#1
2023-02-24 12:53
Mavs_VivaForever: Nu un kas - tavuprāt BMW-740 vai 750 nav "luksusa klases auto" ? Vienkārši toreiz kas bija - ar to braucām. Kemperis man ir tikai kādus gadus piecus. Tagad jau sāku "optimizēties". BMW ir labākais auto uz šosejas, bet kā jau rakstīju - ap to laiku dzīves stils pamainījās un piedzīvojumi "aizgāja projām no šosejām".
Par Ēģipti - arī nesaprotu kur tev sāpīte ? Tuvu, nedārgi un no daivinga viedokļa - praktiski ideāli. Tur arī izgāju lielāko daļu apmācības. Tev Ēģipte šķiet kaut kas ekskluzīvs un "pontīgs" ? Pats vismaz tur esi bijis ? :D
#4
2023-02-24 14:05
988: Norm 👍 Izmantojot izdevibu, gribu "atlaist" vienu Mava greku, "platisanos ar shoigu ordeni", ko vinam aktivi suj kada sena pieludzeja 😀 Butu man ta blemba - protams, ieguta par paveikto darbu - es, nedomajot, spraustu medali pie zaketes un ar izriestu kruti lepni iesolotu paba. Angliki uzx pamanitu neparasto piespraudi, sanaktu apkart un ieurbtos ar acim medali. Man naktos paskaidrot, ka apbalvojums pieskirts par darbu zinatniski petnieciska expedicija, labu laiku pirms Specoperacijas. No visam pusem butu dzirdami atzinigi vardi Well done, you! Kads padzivojis juras vilks uzsauktu tumso Guinness, lai pastastu vairak 😀 Tada gara..
#2
2023-02-24 13:15
Mavs_VivaForever: Nu medālis ir. Un goda raksts - arī. Nenoliegšu :D
Par ko ? A par šito ! :D
Lai vai kā, bet jāatzīst, ka tas bija viens no aizraujošākajiem piedzīvojumiem pēdējā laikā un spilgtākajiem iespaidiem.
Plus vēl absolūti citādāka pieredze un izpratne par jūru no cita aspekta.
Starp citu - pats kuģis šobrīd bāzējas Francijas ostās un kapteinis kategoriski nosoda Krievijas iebrukumu. Taču ir nonācis divdomīgā sitācijā - par cik kuģis ir Pētera Pirmā kuģa replika, tad bez milzīga Krievijas karoga bezānmastā tas vienkārši nav iedomājams. Bet šim karogam šobrīd slikta aura :(

https://www.youtube.com/watch?v=B_q9YWyrJVU
#3
2023-02-24 13:30
988: "šim karogam šobrīd slikta aura" - Loti slikta, it seviski bijusajas kolonijas. Riga, Tallina vai Praga ar trikoloru vai medali labak publika neradities, pulis neies iedzilinaties, kas, par ko. Faktiski, karogs ne pie ka nav vainigs. Uz jebkuras lielvaras karoga ir daudz asinu..
#5
2023-02-24 14:06
Mavs_VivaForever: Nu jā, bet vai Tu vari iedomāties Pētera Pirmā kuģa repliku ar kādu citu karogu ?
Pie kam kuģa tips un konstrukcija nosaka, ka tam karogam ir jābūt milzīgam - laikam bija kādi 5-6 metri garumā.
Bet šobrīd tāda "zīmēšanās" ar šo karogu ir ļoti bīstama :D

Starp citu - interesants moments - nezinu vai kapteinim beidzot izdevās sakārtot šo jautājumu, bet toreiz, kad es tur piedalījos, juridiski šim kuģim nemaz nebija tiesības iet zem Krievijas karoga, jo tehnisku nianšu dēļ to nevarēja reģistrēt Krievijas kuģniecības reģistrā. Daudzus gadus šis kuģis "vazājās pa pasauli", neiegriežoties Krievijas ostās
#6
2023-02-24 14:13
988: Ne, ne, karogs lai stav. Cerams, bez peldes psihi nemaz netiek tam klat 😀
#7
2023-02-24 14:44
Pārējos 5 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji.
Tavs komentārs

Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji.

Ekskursijas pa Latviju latviešu valodā (9)
Impro nepiedāvāt. Var kāds piedāvāt alternatīvu?
booking alternatīva (9)
Kādi vēl ir saiti rezervācijai. Interesē Hevisa - piemēram , privātmāja , istaba ar sanitāro mezglu , kopēju virtuvi. ...
Covid19 testi lidostā Rīga (11)
Paredzēts brauciens uz Angliju, bet nekur neizdodas atrast informaciju par ātrā testa veikšanu (15 euro) pirms ...
Telts vietas Rīgas apkārtnē (11)
Kur Rīgas tuvumā var atpūsties pie ūdens ar telti,lai nebūtu telšu pilsētiņa,bet varētu pabūt nost no cilvēkiem un ...
Labākais, ātrākais ceļš Polijas šķērsošanai. (27)
Pēc pāris dienām gribam visa ģimenīte ar auto uz Berlīni aišaut.Kamēr es konferencē,lai viņi pasauli apskatās:)Kādu ...

Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅