Ta ērzelis, gatavais!*"Esmu jau es dažreiz kā skabarga kādam pakaļā, ..."(c) Būsim reāli: skabarga, kāda p`akaļā Jūs esiet tikai savās iedomās, jo viss Jūsu DG ierakstu (ieskaitot Jūsu dzeju) klāsts liecina par dzīves neapmierinātas, mūždien sagurušas, vīriešu uzmanības alkstošas un attiecīgi nenovērtētas (pēc Jūsprāt), problēmu nomāktas, īdēdājas monologa. *"...bet tomēr ir arī man draudzenes, kurām..."(c) šī īdēšana netraucē "...izmantot vienīgo izklaidi, kura ir vēl palikusi, mēles kulstīšana"(c). Ir jauki, ja ir draudzenes, bet nebūt nav jauki tas, ka draudzēšanās vienīgais iemesls ar viņām, ir kopiski saistošas sarunas mēles kulstīšanā. Jūsu atklāsme tekstā: "tomēr"(c), liecina par to, ka Jūs pati nebūt neesiet apmierināta ar šāda veida draudzības aktivitātēm. Vārds "tomēr"(c) tekstā ir kā atslēgas vārds, kas izsaka emocionālu neapmierinājumu par "vienīgo izklaidi"(c). Ja Jūs pati nejūtiet patiesu prieku no komunikācijas ar draudzenēm, tad, pēc Jūsu domām, ...kāds prieks tiek Jūsu draudzenēm, komunicējot ar Jums? Ar draudzenēm Jūs neesiet kopā nonstopā 24/7. Šī iemesla pēc, Jūsu emocionālo neapmierinātību - īdēšanu, viņas neizjūt kā nogurdinošu slogu "mēles kulstīšanā"(c), bet gan izbauda kā klačas prieku, reizi nedēļā kopistiski ar Jums patērzējot pie tējas vai kafijas malka. Pajautājiet sev un pati sev atbildiet: kas notiktu ar šo draudzību, ja tai atņemtu kopistiski "vienīgo izklaidi"(c) un kopistiski vienīgo aktivitāti: "Visi vīrieši ir vienādi, ...visi viņi ir kumeļi, trani, āži, tekuļi, ...utt., cūkas! " ? *"Tā kā manā dzīvē nekas nenotiek, ..."(c) Kā tas tā ir sanācis? Kurš pie tā ir vainojams? *"Es muļķe biju iedomājusies, ka man traki iet, bet sapratu citiem iet vēl trakāk."(c) Muļķes mierinājums sev vai viņas prieks par citu neiešanām? *"Dacītei dēļ šitāda štrunta (veča) dēļ..."(c). "Nu tas štrunta vecis jau nebija viņai piemērots, ..."(c). Šāds ir Dacītes vai Jūsu pieņemtais secinājums? *"Dacīte ir visjaunākā no mums, un grēks būtu melot, visskaistākā ar labu figūru."(c) ...un padomājiet tikai: pat skaistajai Dacītei, ar visu viņas jaunību un labo figūru, ... ir iesvēries tikai tāds "štrunta vecis"(c)! Visi vīrieši ir vienādi, ...visi viņi ir vieni vien štrunti? *"...bet ko jūs domajat, šis paņem vagu un aizrikšo pie citas. Nu gatavais kumeļš! Domājat, ka viņš apstājās arī pie tās? Kumeļš tā ieskrējies, ka nevar apstāties, skrien un skrien. Tas jau nebūtu nekas, lai jau skrien tas kumeļš, ja jau vēl kājas nes, ..."(c) ...jā gan, nu kurš varētu šito padomāt, ka kāds tur, pēc Jūsprāt, "tas štrunta vecis"(c) paņems vagu un kā kumeļš aizrikšos pie citas? Ta ērzelis, gatavais! * Bet tā, kura ērzelim "...bija pēc Dacītes ir velna pilna ragana, lai gan gan pēc skata nepateiksi. Viņa taču ir bijusi tik viltīga un tagad taisa tādus pigorus, ka jautrība ne pa jokam. Ziniet tas kumeļš taču ir ielikts citā ādā, jo pēkšņi viņam ir sākusi interesēt ēst taisīšana. Interesē gan pīrādziņu receptes, gan gurķu marinēšana, gan rolbiskvīta cepšana."(c) Tātad, Jūsprāt: "štrunta vecis"(c) no skaistās un baltum`balt` pūkainās Dacītes ir aizmucis pie citas sievietes, kura "viltīga"(c) "ragana"(c) būdama, "velna pilna"(c) spēka vadīta, ieliek štrunta veci "citā ādā"(c)...un "štrunta vecis"(c) pēkšņi no kumeļa ir pārtapis par ĪSTENI IEKĀROJAMU, MĪLOŠU, UZTICAMU un GĀDĪGU VĪRIETI? Poltergeists, ļaunās raganas burvestība, nežēlīgā pasaka? *"Žēl jau tās Dacītes, ..."(c) Ne žēlabaini nonstopā īdēt vajag par savu seksuāli neizdevušos dzīvi, visu sieviešu vārdā zākājot vīriešus, ...bet cieši ieskatoties spogulī, ir vērtīgi savam attēlam tajā, pajautāt: "Kas man kaiš, ka es nespēju izveidot veiksmīgas un abpusēji mīlošas attiecības ar vīriešiem? Kāpēc es sevi tik ļoti necienu, ka pieļauju iespēju satikties ar vīriešiem, kuri neciena mani? Kāpēc es nespēju būt par sevi tik pārliecināta sieviete, lai spētu patiesi mīlēt un ļaut patiesi būt mīlētai?" - "Pagale viena nedeg! " /tautas paruna/
- "Katrai cibiņai savs vāciņš."/tautas paruna/
- "Ko sēsi, to pļausi! " /tautas paruna/...utt.
|