|
Iepazīsties
370 lietotāji on-line
80 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Curious dienasgrāmata
Curious: Mašīna un mobilais tālrunis patiesībā arī nav brendi. Tie ir produkti, kuriem attiecīgie brendi pielipināti. Līdzīgi kā, teiksim, Camel brends pielipināts cigaretēm un apģērbam. Viena figuratīvā preču zīme, kas attiecināta uz vairākām preču grupām.
Camel gadījumā gājiens vispār izcils. Nav jāiespringst uz dažādiem ierobežojumiem un aizliegumiem reklamēt akcīzes preci, jo īpaši šodien, kad uzsākts aktīvs karš pret smēķēšanu. Vienkārši reklamē brendu tipa saistībā ar apģērbu. #2 2008-10-04 11:31 Curious: Tu esi piekasīgs sīkais! ;p
Tu nedefinēji, ka vaicā tikai par brendu. Labi, padodos - kas ir ar to Can-on? :) #6 2008-10-04 19:09
Pārējos 2 komentārus var lasīt tikai oHo.lv reģistrētie lietotāji. Tavs komentārs
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji. |